Gre za projekt oživitve klasičnega dirkalnega avtomobila iz časov po drugi svetovni vojni. Prvi dirkalni avtomobil (RS) pod tem imenom se je pojavil leta 1948, ki je bil izdelan na osnovi BMW-ja 328, in nato bil nekaj let stalnica v dirkaškem svetu. Prvi avtomobil za na cesto so izdelali leta 1949 (komet coupe), nato pa so se iz Muggensturma preselili v okolico Nürnburgringa, kjer naj bi do leta 1953 izdelali le od šest do 20 primerkov avtomobila.
RS3 je oživitev uspešnih dirkalnikov iz 40. let
Veritasova RS "trojka" je bila v konceptni obliki predstavljena že leta 2001, a je trajalo dolgih osem let, da so predstavili še serijsko različico. Konec maja lanskega leta smo poročali, da naj bi jo predstavili že konec 2008, a so si očitno vzeli dobrega pol leta več časa.
Trenutek resnice so Nemci dočakali na nedavni prireditvi Salon Privé v Londonu, kjer so obiskovalci lahko premierno občudovali skoraj 5-metrskega roadsterja. Prelepo in pregrešno drago kabrioletsko različico poganja BMW-jev 5,0-litrski motor V10, ki ima največjo moč 441 kilovatov (600 KM). To zadostuje za najvišjo hitrost 346 km/h ter za pospešek od 0 do 100 km/h v 3,2 sekunde.
Avtomobil je visok je 974 milimetrov in širok nekaj manj kot dva metra, masa avtomobila pa je 1.170 kilogramov. Majhno maso so snovalci dosegli predvsem po zaslugi sodobnih materialov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje