Če je bil prejšnji oblikovno drzen (da ne rečemo predrzen), je ta bolj umirjen, a vsekakor skladno in privlačno oblikovan, tudi v notranjosti prijetno svež.
Petvratna kombilimuzina se kupcem ponuja od včeraj, trivratni kupe pa bodo uradno začeli prodajati po novem letu.
Spomladi bo na voljo kar 10 motorjev
Motorna ponudba je že zdaj kar pestra: trije bencinski in trije dizelski agregati, v nekaj mesecih pa bo v ponudbi skupno kar 10 agregatov. Nam je kar hitro prišel v roke megane z močnejšim 1,6-litrskim motorjem, ki zmore 81 kW moči, v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom deluje zelo korektno. Moram poudariti dobro počutje na vozniškem sedežu in priročno delovno okolje. Zdi se, da so poskušali v ospredje postaviti funkcionalnost, udobnost in prostornost v potniški kabini – navsezadnje je tudi prtljažnik s 377 litri prostornine prostorsko povsem soliden.
Megane dobil 5 zvezdic na testiranjih EuroNCAP
Skrb za varnost je pri Renaultu znana – tako je novi megane že 11. hišni model, ki je prejel vseh 5 zvezdic na Euro NCAP preskusnih trkih. Vendar se bodo pravila podeljevanja omenjenih zvezdic februarja spremenila – za najvišjo oceno bo treba imeti serijsko vgrajen elektronski sistem stabilnosti – tega pa za zdaj megane v osnovni opremi še nima…
Najcenejši megane berline, torej megane z osnovno opremo Authentique in s šibkejšo različico 1,6-litrskega bencinskega motorja (z 72 kW) stane 13.900 evrov, naš testni z devet kilovati več in opremo Expression, ki vsebuje nekaj dodatkov (sistema ESP še ne), pa je dva tisočaka dražji.
Vsekakor po tem kar smo videli in občutili v prvem modelu megana, prihaja Renault na trg z odločnim tekmecem, karoserijske različice pa se bodo zdaj pojavljale druga za drugo še kakšno leto …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje