Že po fotografijah, ki jih je Audi še pred premiero dal v javnost, se je videlo, da je Q3 zrasel. A zrasel ni le v centimetrih, še precej bolj v vtisu, ki ga je pustil že ob prvem srečanju.
Konec je dobe odraščanja. Zdaj je Q3 mož, ki je našel notranje ravnovesje, so bili naši prvi vtisi, ko smo se v živo srečali z novo pridobitvijo iz Ingolstadta.
Pogovarjali smo se Matthewom Baggleyjem, ki je pri Audiju vodja oblikovanja modela Q3: "Q3 je postal večji in bolj izzivalen športni terenec. Pri oblikovanju smo imeli v mislih eno samo besedo: uravnoteženost.“
Dvignili so ga
Največja sprememba je, da daje močnejši vtis športnega terenca. "Najprej smo sprednji del dvignili za pol stopinje. S tem smo dosegli marsikaj. Pokrov motorja je ravnejši, višja je tudi vsa bočna linija. To je njegova posebnost. Bočna linija pri audiju navadno poteka od sprednje do zadnje luči. Pri Q3 pa se nad kolesom zarezuje v trup. To oblikovalcem omogoča oblikovanje in ustvarjanje značaja,“ pojasnjuje oblikovalec.
Pa vendar ne spreglejmo, da je novi Q3 zrasel na mestih, kjer se zdaj precej bolj suvereno postavlja pred družinske kupce. Za 10 centimetrov ga je več v dolžino, večina prirastka pa se je zgodila med obema osema, tako da je občutno več prostora še zlasti v kabini in v prtljažniku. Zadnjo klop je mogoče celo vzdolžno pomikati za konkretnih 15 centimetrov. Prilagaja pa tudi naklon naslonjala, ki ga sicer lahko poklopimo v razmerju 40:20:40. Prostornina prtljažnika z dvignjenimi nasloni zadnjih sedežev meri od 530 do 675 litrov, z zlaganjem naslonov pa lahko vanj natovorite za 1.526 litrov prtljage.
Prepričani smo, da bodo prav nove prostorske mere še posebej močan magnet za nove kupce.
"Q3 se zdaj umešča med Q5 in Q2. Q2 je seveda na začetku vrste. Nanj je mogoče značajsko najbolj vplivati. Na drugem koncu je Q5, ki je zelo dovršen avtomobil. Oblikovati smo hoteli avtomobil, ki bi imel nekaj značaja modela Q2 in dovršenosti Q5. Nismo pa hoteli kompromisa. Modelu Q3 smo hoteli vdihniti edinstven značaj,“ pravi Baggley.
"Neskončen" spisek opreme
Da se Q3 uvršča med najžlahtnejše premijske športne terence, pove tudi v neskončnost dolg spisek mogoče doplačilne opreme, kjer se najde vse, od nastavljivega ali športnega vzmetenja, LED matričnih luči, premijskega avdiosistema Bang & Olufsen, glasovnega upravljanja ali na primer aplikacije My Audi do popolne varnostne opreme, kjer velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu in sistem za opozarjanje na prečni promet za vozilom. Za boljše navigiranje Q3 uporablja Goolge Earth in sprejema različne zvočne ukaze, med zanimivostmi pa velja omeniti USB-priključek, rezerviran za novi tip C.
Seveda pri Audiju niso pozabili na možnost virtualne armaturne plošče. Instrumentno ploščo lahko zaseda 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon, sredinsko konzolo pa 22,4-centimetrski (8,8-palčni) oziroma za doplačilo 25,7-centimetrski (10,1-palčni) zaslon na dotik.
Audi ponuja tako bencinske kot dizelske motorje, s čimer jasno sporoča, da sodobni in očiščeni dizli še niso rekli zadnje besede.
In, da, seveda je tu legendarni štirikolesni pogon quattro, ki je uglašen predvsem v doseganju optimalnih dinamičnih voznih lastnosti na slabših in boljših asfaltnih podlagah.
Q3 bo na naš asfalt zapeljal novembra. Takrat vam bomo sporočili tudi ceno.
Na prvo vožnjo smo zapeljali novi Q3. Prispevek v oddaji Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje