Nekateri poznavalci štejejo med superšportnike oziroma športne avtomobile najvišjega razreda le tiste, ki veljajo za najmočnejše, najhitrejše in najdražje.
Na najvišjo stopničko v tej kategoriji zagotovo spadata predelani bugatti veyron, ki ga je pod imenom linea vincero pripeljal Mansory. Podatkov o njegovi končni hitrosti sicer ni, vendar pa njegov več kot 1100 konjski motor lahko razvije hitrost krepko čet 400 kilometrov na uro. Za petami mu je gumpert apollo, ki z nekoliko šibkejšim motorjem doseže 360 km/h. Treba je omeniti, da sta oba avtomobila serijske proizvodnje, čeprav zelo omejene. O cenah se sploh ne govori, saj tistim, ki ju bodo kupili, to zagotovo ni prva skrb.
Nekje "v ozadju" potem najdemo še druge "zverine" kot so aston martin DBS volante, audi TT RS, ferrari scuderio spyder 16M itd. Ogledate pa si lahko tudi nekoliko bolj dirkalnošportne primerke, kot sta porsche 911 GT3 in BMW alpino B6 GT3.
Če ne drug, pa arabski šejki
Kljub vse glasnejšim kritikam, ki so uperjene proti proizvajalcem tovrstnih avtomobilov (še posebej v času, ko svet trpi za posledicami gospodarske krize in je ozaveščenje o varovanju okolja vse večje) so stvari jasne – kljub razvoju čistejših virov energije in alternativnih pogonskih sredstev bodo bencinski superšportniki še nekaj časa ostali stalnica oziroma povedano drugače – zanje se bo vedno našlo tako zanimanje kot tudi denar.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje