Za avtomobile britanskega manufakturnega izdelovalca bi, sodeč po njihovi maloštevilčnosti in posebnosti, že tako ali tako težko rekli, da so serijski, pri X-1 pa seveda govorijo o unikatu. Pri MSO-ju (McLaren Special Operations) poudarjajo, da so za oblikovanje zunanjosti porabili kar 18 mesecev, oblikovalci pa so ob upoštevanju želja kupca, ki ima v zbirki že modele mclaren F1, mercedes-benz SLR mclaren in 12C, iskali navdih tudi pri nekaterih starodobnikih.
Na njihov seznam modelov za navdih so se tako uvrstili facel vega letnik 1961, chrysler d'elegance ghia letnik 1953, buick electra letnik 1959, mercedes-benz 540K letnik 1939 in citroën SM letnik 1971.
Kljub futurističnem videzu končnega izdelka pri MSO-ju poudarjajo, da je bil eden izmed ciljev oblikovna brezčasnost, ki X-1 ne umešča v točno določeno obdobje avtomobilske zgodovine. Hkrati pa zagotavljajo, da na vozilu samem ni nobenih oblikovalskih dodatkov, ki bi služili le videzu, ampak imajo vsi tudi vlogo pri delovanju oziroma vožnji vozila.
In čeprav bo X-1 večino časa preživel v zbirateljevi garaži, še zdaleč ni krhek razstavni eksponat. Pod unikatno embalažo se skriva zmogljiva osnova modela 12C, ki mu zagotavlja tehnične zmogljivosti, primerne za dirkališča, avtomobil pa ustreza tudi vsem predpisom za cestno uporabo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje