Dirkalnik je zasnovan na renault clio RS, pri čemer s serijskim avtomobilom nima veliko skupnega. Njegovo podvozje je namreč prototipne izdelave, pri čemer ima na zadnji osi namesto toge preme princip vpetja McPherson. Avtomobil ima novo geometrijo podvozja z razširjenimi koloteki in širokimi pnevmatikami na 18-palčnih platiščih, namenili pa so mu tudi zavore iz keramike in ogljikovih vlaken s 370-milimetrskimi koluti.
Tudi motor ni cliov, temveč so si ga izposodili pri meganu RS. Gre za dvolitrski turbobencinski stroj, ki razvije pošastnih 500 "konjev". Povezan pa je s sekvenčnim menjalnikom in zaporo diferenicala z elektro-aktuatorjem.
Vanj so vložili 3.000 delovnih ur
Matej Grudnik, ki je v v Revozu zaposlen kot vodja montažnega oddelka proizvodnje, je na dogodku v Revozu povedal, da je zelo vesel prvega odziva ob razkritju dirkalnika, saj so za ta projekt trdo delali skoraj dve leti. Za prilagoditev in dodelavo dirkalnika so porabili tri tisoč delovnih ur, stroškov, ki so s projektom povezani, pa ni razkril.
Dodal je, da so v ekipi zelo ponosni na ta izdelek in da komaj čaka, da začnejo jesenska in pozneje spomladanska testiranja pred začetkom sezone. Z dirkalnikom bo nato nastopil na gorskih hitrostnih dirkah za evropsko prvenstvo, evropske pokale in slovensko državno prvenstvo ter napovedal uvrstitev med najboljše slovenske in tuje dirkače.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje