Cross Country ima manj kroma in več plastike, ter dodatne štiri centimetre višine do tal. Foto: M. Kr.
Cross Country ima manj kroma in več plastike, ter dodatne štiri centimetre višine do tal. Foto: M. Kr.

Križanci med osebnimi avtomobili in SUV-ji lahko zadovoljijo željo kupcev po malce drugačnem, opaznejšem videzu avtomobila, ali pa izpolnijo praktične potrebe po dodatnih centimetrih odmika karoserije od tal in dodatni zaščiti vozila pred udarci v različne urbane ali podeželske »ovire«.

Volvo V40 cross country ponuja vse našteto, saj je v primerjavi z običajno različico modela dvignjen za 40 milimetrov, kar ne pomeni le dodatne razlike do robnikov, kamnov ali grbin, ampak tudi višji položaj sedenja za voznika. Za dodatno zaščito in opaznejši videz vozila pa skrbijo poudarjeni odbijači, zaščite pragov in dna vozila v kontrastni svetlejši barvi.

V kombinaciji z 2,5-litrskim petvaljnikom, ki zmore 187 kilovatov (254 KM) in 400 Nm navora je avtomobil na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, v ponudbi pa so še štirje zmernejši bencinski in dizelski motorji. Med zadnjimi pri Volvu izpostavljajo varčnost 2,0-litrskega turbodizelskega motorja z močjo 130 kilovatov (177 KM) in navorom 400 Nm. Sicer pa imajo vse različice vgrajene tudi sistem start-stop in regenerator zavorne energije.

Za dodatno robustnost bodo morali kupci odšteti malce več kot pri običajnih različicah, cenovna lestvica pa se začenja pri 24.110 evrov za avtomobil s štirivaljnikom z močjo 84 kilovatov (115 KM). V ceno pri vseh je seveda všteta tudi obilica varnostnih sistemov, ki ohranjajo tradicijo visoke ravni varnosti izdelkov švedske znamke.