Novi vito sodi v Mercedes-benzovo ponudbo lahkih gospodarskih vozil. Foto: Daimler
Novi vito sodi v Mercedes-benzovo ponudbo lahkih gospodarskih vozil. Foto: Daimler

Zunanja podoba je v podrobnostih zdaj bližje tisti, ki jo imajo Mercedes-benzova osebna vozila, veliko je tudi enake tehnologije, vključno z novo zasnovo armaturne plošče. Seveda pa delovno bistvo vita ostaja, in to je možnost prevoza tovora ter večjega števila potnikov. Pri tem bodo imeli pomembno vlogo novi motorji, ki vsi ustrezajo okoljskim merilom euro 5. Trije dizelski štirivaljniki zagotavljajo 70, 100 in 120 kilovatov moči. Vrh dizelske ponudbe predstavlja motor V6 s 165 kilovati. Še več moči pa ponuja bencinski motor V6 s 190 kilovati.

Hkrati z gospodarsko različico vito so pri Mercedes-benzu predstavili tudi osebno različico viano in bivalno različico marco polo.

Pri omenjenih dveh izvedbah se bo ponudba motorjev malce razlikovala od tiste pri vitu, ki sodi med lahka gospodarska vozila, kjer je pomembna pridobitev tudi povečana nosilnost za 100 kilogramov.

Pri izdelovalcu poudarjajo, da vsi motorji zagotavljajo boljši izkoristek in nižjo porabo goriva ter v ozračje izpustijo manj škodljivih snovi, kar je še posebej opazno pri vozilih s tako imenovanim paketom BlueEFFICIENCY. Ta vključuje sistem start/stop, varčne gume, boljši nadzor porabe elektrike in goriva. Tako lahko uporabniki, odvisno od moči posameznega motorja, porabo goriva zmanjšajo do 0,3 litra na 100 prevoženih kilometrov.