Podoba prototipa nosi podpis novega podpredsednika oblikovalskega oddelka Thomasa Ingenlatha, ki poudarja, da ni ustvaril futurističnega sanjskega avtomobila, ampak je želel z njim prikazati možnosti oblikovanja in smernice, ki jih bodo ubirali pri naslednjih serijskih modelih.
Posamezni oblikovni elementi bodo prepoznavni ne glede na razred vozila, saj naj bi bil tudi prototip novega XC90, ki ga nameravajo pokazati prihodnje leto, dovolj jasno in vidno povezan s prototipom kupeja, ki se bo javnosti predstavil čez nekaj dni na salonu v Frankfurtu.
Pri Volvu še poudarjajo, da so želeli z novim kupejem obuditi tudi kanček tradicije ter v podobo zunanjosti in notranjosti vključiti nekaj oblikovalskih elementov, ki so del dediščine podjetja in spominjajo na model P1800 iz šestdesetih let prejšnjega stoletja. Kljub temu pa coupe ni mišljen kot retrokreacija, ampak sodobno vozilo 21. stoletja z vso ustrezno napredno tehnologijo.
Del nove tehnologije je tudi predvideni pogonski sklop, saj ima prototip coupe vgrajen priključni bencinsko-električni pogonski hibrid. Dvolitrski bencinski motor in elektromotor na zadnji osi pa naj bi zmogla približno 300 kilovatov (400 KM) moči in 600 Nm navora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje