V Evropi naj bi od 17.000 izdelanih primerkov V40 cross country letno ostalo 50 odstotkov vozil, na Kitajsko pa odšlo vsaj 30 odstotkov. Foto: Volvo
V Evropi naj bi od 17.000 izdelanih primerkov V40 cross country letno ostalo 50 odstotkov vozil, na Kitajsko pa odšlo vsaj 30 odstotkov. Foto: Volvo

Zanimanje za tovrstne avtomobilske mešance je na trgu veliko, kupci pa ostajajo v zmernih mejah karavanov z več ali manj dodatki, ki popestrijo videz avtomobila ali olajšajo vožnjo po kakšnem kolovozu, brez pretirane skrbi za podvozje oziroma karoserijo avtomobila. Tudi V40 cross country bo imel namreč v primerjavi z V40 za 40 milimetrov več prostora med tlemi in dnom vozila, nekaj dodatkov za zaščito pred drsanjem in udarci, v kombinaciji z najzmogljivejšim bencinskim petvaljnikom pa tudi štirikolesni pogon.

Vrh motorne ponudbe bo na večini evropskih trgov predstavljal 2,5-litrski bencinski petvaljnik s 190 kilovati (254 KM) moči in navorom 400 Nm, ki bo na voljo s samodejnim menjalnikom. Malce zmernejši pa bo prav tako bencinski 1,6-litrski motor GTDi z močjo 135 kilovatov (180 KM) in navorom 270 Nm. Dizelski del ponudbe bosta predstavljala 2,0-litrski petvaljnik D4 s 132 kilovati (177 KM) in 400 Nm ter 2,0-litrski motor D3 z močjo 112 kilovatov (150 KM) in 350 Nm navora.

Podrobnejši seznami opreme za posamezne trge še niso znani, prav tako ne cene, začetek serijske proizvodnje v belgijskem Gentu pa je predviden za november 2012.