Švedski izdelovalec bo konec leta v Evropi poslal na trg že dolgo napovedovano hibridno različico modela V60, ki jo poganja dizelsko-električni sklop. Na severnoameriški in kitajski trg pa bodo v bližnji prihodnosti očitno poslali hibridno različico hišnega SUV-ja XC60. Kupci na omenjenih dveh trgih namreč niso prav navdušeni nad dizelskimi pogonskimi agregati, prav tako pa so bolj iskani SUV-ji kot karavani.
Zmogljiva kombinacija bencinskega štirivaljnega motorja z največjo močjo 208 kilovatov (280 KM) in navorom 380 Nm ter električnega motorja z močjo 52 kilovatov (70 KM) in navorom 200 Nm povsem ustreza motorno bolj zahtevnim ameriškim kupcem, ki se bodo lahko pohvalili še s trendovsko okoljvarstveno ozaveščenostjo. Tehnološko pa je hibridni sklop bolj ali manj enak kot pri bolj evropsko uglašenem modelu V60.
Volvo pa tudi pri hibridnem SUV-ju poudarja, da bodo kupci dobili pravzaprav tri avtomobile v enem, kar utemeljujejo s tremi režimi vožnje. Prvi je električni kratkoprogaš, le z električnim pogonom lahko avtomobil prevozi približno 45 kilometrov. Drugi je varčnež kjer kombinacija obeh pogonov skrbi za čim manjšo porabo, omenjajo povprečno porabo 2,3 litra na 100 kilometrov. Tretji pa zmogljivež, kjer za presežke prav tako poskrbita oba motorja in avtomobil po potrebi pospešita od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde.
Kdaj bo prototip postal serijska različica uradno sicer še ni znano, brez dvoma pa bodo pri Volvu pohiteli, saj priznavajo, da imajo tako na ameriškem kot tudi kitajskem trgu velike načrte.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje