Opel počasi oživlja legendarno oznako GSi. Po insigniji jo je zdaj namenil še corsi. Ta se sicer ne more pohvaliti z izjemno zmogljivim motorjem, a po drugi strani ponuja vase, kar potrebujemo za zabavo med ovinki.
Poganja jo 1,4-litrski prisilno polnjeni bencinski motor, ki razvije 110 kilovatov (150 KM) moči in 220 Nm navora. Povezan je z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, ki naj bi bil prilagojen za vožnjo po zavitih cestah. Ta kombinacija ji omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 8,9 sekunde ter končno hitrost 207 kilometrov na uro.
Podvozje od močnejše sestre
S tem motorjem torej ne bo omogočala podiranja hitrostnih rekordov, se bo pa gotovo odkupila z voznimi lastnostmi. Podvozje si je namreč "izposodila" od popoprane različice OPC, s čimer obljublja odlično vodljivost in lego na cesti, zlasti v kombinaciji z opcijskimi 18-platišči, ki so obuta v nizkopresečne pnevmatike z merami 215/40.
Od drugih bolj običajnih različic se bo ločila še po večjih odprtinah za dovod zraka motorju, po rahlo preoblikovanem pokrovu motorja in poudarjenih pragovih, njeno športno podobo pa zaokrožuje velik strešni spojler.
Opel za zdaj ni še objavil fotografij notranjosti, za katero pa vemo, da bo opremljena s športnim volanskim obročem, aluminijastimi pedali in po želji kupca ob doplačilu tudi s športnima sprednjima sedežema znamke Recaro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje