Volkswagnovi oblikovalci so si zamislili mešanico karoserije s kupejevskim predznakom, postavljene na robustnejše terensko podvozje in izdelali prototip, ki ima za razliko od samega videza in strukture zanimivega vozila precej bolj nezanimivo ime cross coupe.
Med zanimivejšimi sklopi štirisedežnika je gotovo hibridni pogonski sklop sestavljen iz dveh elektromotorjev, vsak poganja eno os, in turbobencinskega motorja z direktnim vbrizgavanjem goriva TSI. Samo z električnim pogonom lahko vozilo prevozi razdaljo do 45 kilometrov, potem pa delo prevzame klasični motor za pogon koles ali pa polnjenje baterije.
Volkswagnovi konstruktorji so v cross coupeja vgradili še eno novost, in sicer štirikolesni pogon z »električno kardansko gredjo«. V praksi to pomeni, da štirikolesnega pogona ne zagotavlja klasična kardanska gred, ampak zadnjo premo vedno poganja zadaj vgrajeni elektromotor, ki energijo dobiva iz baterije ali pa iz prednjega elektromotorja, ki se v tej vlogi spremeni v generator.
V sredinskem tunelu, kjer je sicer v vozilih vgrajena kardanska gred, je v cross coupéju nameščena litij-ionska baterija, ki zaradi svojega nizkega položaja poleg drugačne razporeditve pogonskih sistemov zagotavlja izredno nizko težišče avtomobila in uravnoteženo porazdelitev osne obremenitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje