Leta 2004 je Opel na avtosalonu v Ženevi predstavil konceptni model trixx. Ta naj bi predstavljal idejno osnovo za novi trivratni model allegra, ki bo - če bo šlo vse po načrtih - na trg zapeljal konec leta 2012. Foto: Opel
Leta 2004 je Opel na avtosalonu v Ženevi predstavil konceptni model trixx. Ta naj bi predstavljal idejno osnovo za novi trivratni model allegra, ki bo - če bo šlo vse po načrtih - na trg zapeljal konec leta 2012. Foto: Opel
Opel trixx koncept

Nova allegra naj bi bila najmanjši oplov model, obenem pa njihov odgovor na zdajšnjo krizo, v času katere se povečuje obseg povpraševanja po manjših in ekonomičnejših vozilih.

Allegra naj bi se v oplovi paleti uvrščala neposredno pod model agila. Veliko tehničnih podatkov za zdaj ni na voljo, saj naj bi se zapletlo glede želja Američanov.

Oplovi vodilni naj bi namreč omenjali dve možnosti. Prva je, da allegro postavijo na (skrajšano) osnovo corse in uporabijo nekatere njene tehnične rešitve. S tem bi seveda zagotovili delo evropskim podružnicam, še posebej, če bi se allegra "prijela" med kupci.

Druga možnost naj bi bila sodelovanje z GM-ovo korejsko podružnico (nekdanji Daewoo), kar naj bi favorizirali možje iz Detroita. S tem bi namreč ohranili posreden vpliv na Opel, zagotovili delo Korejcem ter znižali stroške proizvodnje. Model allegra naj namreč po pisanju Auto Bilda ne bi stal več kot 8.000 evrov.

Kakšen bo epilog zgodbe, bomo videli v prihodnjih mesecih. Najverjetnejši tekmec VW-jevega up!-a, renaultovega twinga, fordovega kaja in malčkov iz Japonske naj bi ponujal več vrst pogonov: trivaljni bencinski motor z nizko porabo, nekoliko močnejši bencinski štirivaljnik ter mestno različico s hibridnim oziroma električnim pogonom.