Na "vlak" iTunes so sicer skočili že leta 2012, potem ko se nekaj časa temu upirali. Predtem je skupina izrazila skrb nad učinkom, ki ga lahko povzroči, če ima poslušalec na voljo, da izbire samo posamezne skladbe, ki jih želi poslušati. Takrat so dejali, da je najboljša izkušnja, če poslušalec posluša cel album.
"Vedno smo trdili, da je poslušalec med poslušanjem naše skladbe na radijski postaji užival samo tri minute. Po navadi pa so bile naše najboljše skladbe na albumu," je leta 2011 v pogovoru za britanski Sky News izjavil kitarist Angus Young.
A vseeno je AC/DC svet digitalizacije precej naklonjen. Njihov zadnji album Rock or Burst, ki so ga izdali novembra lani, je izšel tudi v digitalni obliki. Od takrat so samo v ZDA prodali več kot 500.000 izvodov po podatkih agencije Nielsen.
Po pisanju New York Times je glasba skupine, ki je zdaj na voljo na Spotifyju, Rdio in kmalu tudi na Apple Musicu, še zadnji dokaz, da je "streamanje" glasbe postalo osrednji način poslušanja glasbe. AC/DC so nasprotovali digitalizaciji glasbe vse od pojava iTunes trgovine leta 2003. Vmes so silam denarja podlegali drug za drugimi Metallica (leta 2006), Led Zeppelin (leta 2007) in Beatli (leta 2010).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje