Med uporabniki orodja so glasbeniki, glasbeni festivali in glasbene založbe. Foto: Viberate
Med uporabniki orodja so glasbeniki, glasbeni festivali in glasbene založbe. Foto: Viberate

Viberate je razvil analitično orodje, ki meri glasbene dejavnosti in trende na družbenih omrežjih, kot so TikTok, Facebook, Instagram in Twitter, ter na platformah pretočnih vsebin, kot je Spotify.

Njihovo orodje je še posebej aktualno v času covida-19, ko se je tudi na področju glasbe še dodatno okrepila vloga digitalnih platform. Devet od desetih uporabnikov naj bi družbena omrežja uporabljalo prav za odkrivanje in deljenje nove glasbe ter povezovanje z izvajalci, ugotavljajo pri Viberate.

"Analitika družbenih omrežij uporabnikom omogoča preprosti in interaktivni vpogled tako v lokalni kot globalni glasbeni trg. Uporabniki spremljajo, iz katerih držav in mest prihajajo njihovi poslušalci ter na katere vsebine in trende se najbolj odzivajo, hkrati pa se lahko učijo tudi iz metrik drugih glasbenikov," so sporočili iz podjetja.

Njihovo orodje poleg omenjenih založb in festivalov uporabljajo tudi ekipe velikih glasbenih imen, kot so David Guetta, Rammstein in The Chainsmokers.

"Zelo sem ponosen na našo ekipo, saj nam je v kratkem času uspelo razviti rešitev, ki prekaša konkurenco, hkrati pa ponuja širok nabor uporabnih funkcij," pravi Matej Gregorčič, soustanovitelj in direktor Viberata, ki poudarja, da bodo ob mednarodnem uspehu tudi razširili svojo ekipo.