Evropska radiodifuzna zveza (EBU) je do te številke prišla s seštevkom podatkov 38 javnih televizij. Končno število tako znaša milijon gledalcev več kot lani, poroča nemška tiskovna agencija DPA.
Finale v Liverpoolu 13. maja si je v državi gostiteljici, torej samo v Veliki Britaniji, ogledalo 9,9 milijona ljudi. To je več kot kdaj koli prej, saj gre za 22-odstotno povečanje občinstva samo v Veliki Britaniji.
V Nemčiji si je pesem Evrovizije ogledalo približno osem milijonov ljudi, na Švedskem, ki ima približno deset milijonov prebivalcev, pa je tri oddaje spremljalo povprečno okoli 2,3 milijona gledalcev.
Številke vključujejo tudi občinstvo, ki je spremljalo finalni in dva polfinalna večera v Areni v Liverpoolu, kjer so Eurosong pripravili namesto lanske zmagovalke Ukrajine.
"Tekmovanje za pesem Evrovizije je imelo rekorden obisk na svojih digitalnih platformah," so sporočili iz EBU-ja. Kot so zapisali, so bili videoposnetki na štirih družabnih omrežjih, TikToku, Twitterju, Instagramu in Facebooku, ob koncu tedna prireditve gledani skoraj 540-milijonkrat, kar je skoraj dvakrat toliko kot lani.
Izvršni direktor Eurosonga Martin Österdahl je izjavil, da je tekmovanje znova dokazalo, da imajo javni medijski servisi moč združiti svet skozi glasbo s svojim svetovnim dosegom, na kar so zelo ponosni. "Veseli nas, da vsako leto več ljudi po vsem svetu odkrije ta posebni dogodek in da zagotavlja veliko odskočno desko za novo glasbo," je dodal.
Evrovizija se sedmič v zgodovini seli na Švedsko. Drugič je namreč zmagala Loreen, s pesmijo Tattoo, s čimer je postala prva ženska, ki ji je to uspelo, in druga po Ircu Johnnyju Loganu. Slovenski predstavniki, skupina Joker Out, je s pesmijo Carpe Diem zasedla 21. mesto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje