Letos izbora niso spremljali samo glasbeni navdušenci po Evropi, ampak tudi tisti iz Avstralije, Združenih držav Amerike in Kanade.
Koliko gledalcev pa je Evrovizijo spremljalo pri nas? Vsaj minuto obeh predizborov ali velikega finala je spremljalo kar 964.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2019 si je v povprečju ogledalo 201.700 gledalcev, starejših od štirih let. Najvišjo gledanost je v prvem predizboru dosegel nastop slovenskih predstavnikov, ko je program spremljalo 345.200 gledalcev.
Dva dni pozneje, v četrtek, 16. maja, si je drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2019 v povprečju ogledalo 131.300 gledalcev.
Zatem je nastopil veliki finale, ki si ga je v povprečju ogledalo 276.400 gledalcev, starih nad 4 leta. Tudi v finalu je najvišjo gledanost dosegel prav nastop Zale Kralj in Gašperja Šantla ob 21.56, ko je TV SLO 1 v povprečju spremljalo 490.400 gledalcev.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost z vključenim zamikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje