Potem ko je bil videospot objavljen, je postal tako velika uspešnica, da je presegel maksimalno število ogledov (2,147,483,647), ki so ga predvideli, zaradi česar se je števec sesul in so morali YouTubovi programerji znova napisati celotno kodo za štetje ogledov.
Zdaj pa je uspešnici Wiza Khalife in Charlieja Putha z naslovom See You Again to številko uspelo preseči. Balada je dosegla več kot 2,895,373,709 ogledov, Psyjeva skladba pa ima nekaj več kot 2,894,426,475 ogledov. Če to izrazimo časovno, je bil posnetek See You Again skupno gledan 21.759 let, poroča BBC.
Skladba je bila ustvarjena za akcijski film Furious 7, predvajala pa se je med končno špico kot poklon pokojnemu Paulu Walkerju, ki je umrl v avtomobilski nesreči, preden je bil sam film posnet do konca. Uspešnica je bila leta 2015 najbolj prodajana skladba na svetu ter je prejela tako nominacijo za grammyja kot tudi za oskarja.
A kot kaže, obstaja možnost, da bo pesem See You Again (dve milijardi ogledov je dosegla septembra 2016) na prvem mestu le kratek čas, saj je letošnja poletna uspešnica Despacito, ki jo izvaja Luis Fonsi, 2,5 milijarde ogledov dosegla v zgolj šestih mesecih.
Skladbi See You Again in Gangam Stylu na lestvici sledijo skladbe Sorry (Justin Bieber), Uptown Funk (Mark Ronson ft. Bruno Mars), Despacito (Luis Fonsi ft. Daddy Yankee), Shake It Off (Taylor Swift), Bailando (Enrique Iglesias), Sugar (Maroon 5), Roar (Katy Perry) in Blank Space (Taylor Swift).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje