Po temeljitem pregledu vseh prijav so tako določili ožji izbor tistih, ki se potegujejo za mesta stilskih sodelavcev na koncertu, ki bo 20. avgusta na ljubljanskem Hipodromu Stožice.
Kandidate, ki so s svojimi prijavami prepričali žirijo, zdaj čaka drugi krog izbora, v okviru katerega se bodo morali soočiti s tujimi predstavniki Madonnine produkcije. Ti bodo z vsemi kandidati v ožjem izboru opravili telefonski pogovor in tako preverili njihovo strokovno znanje, veščine komuniciranja v angleškem jeziku in pripravljenost na sodelovanje. V ožji izbor se je uvrstilo 12 kandidatov iz vseh iskanih kategorij: frizerjev, vizažistov in stilistov.
Vse je odvisno od Madonninega osebja
Točno število končnih srečnih izbrancev ni določeno, temveč je odvisno od poteka razgovorov. Lahko bi se torej zgodilo, da predstavniki Madonnine karavane potrdijo vse kandidate v ožjem izboru, če jih ti prepričajo o svoji kakovosti. Identiteto kandidatov, ki bodo v drugem krogu prepričali tudi mednarodno žirijo, bodo zaradi nemotenega poteka izbora in varovanja njihove zasebnosti objavili šele po koncertu.
Največ je bilo hrvaških kandidatov
Na natečaj se je vsega skupaj prijavilo okrog 100 kandidatov – več kot polovica jih prihaja iz sosednje Hrvaške, sledijo kandidati iz Slovenije, nekaj prijav pa je prišlo celo iz Bosne in Hercegovine ter Srbije.
Razvajanje za imetnike najdražjih vstopnic
Organizatorji so sporočili tudi nekaj informacij glede samih vstopnic za ljubljanski koncert. Cene vstopnic se gibljejo od 60 pa vse do 550 evrov za t. i. paket VIP Sweet Experience, kjer bo kupec poleg VIP-vstopnice prejel še akreditacijo za zabavo pred koncertom in po njem, pijačo dobrodošlice, simbolično darilo, na voljo pa bo imel tudi stalno strežno osebje, Sticky&Sweet bar ter glasbo, ki jo bo vrtel DJ.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje