Emma Barnett v Telegraphu razmišlja o posledicah, ki so jih zaradi YouTuba utrpeli drugi mediji. Ameriški najstniki namreč glasbo najpogosteje poslušajo prav tam, na spletu, si jo naložijo iz Applove spletne trgovine iTunes, šele nato sta tu možnosti radia ali zgoščenk.
Skoraj dve tretjini mladih Američanov, starih 18 let in manj, potrjuje, da je omenjena spletna platforma (v Googlovi lasti) njihova prva izbira, ko gre za glasbene medije.
CD-je kupujejo le še "dinozavri"
Barnettova se v svojem prispevku opira na poročilo Music 360, ki so ga sestavili pri raziskovalnem podjetju Nielsen. Po njenem mnenju je to dokument, ki dokazuje to, kar smo že vedeli - da je YouTube izjemno priljubljen -, pa tudi to, da MTV-generacije uradno ni več. Konec je časov, ko smo glasbo odkrivali prek TV-ja, radia in s kupovanjem zgoščenk. To dandanes počnejo le še "dinozavri". Omenjena študija kaže tudi, da najstniki ne razumejo koncepta, zakaj bi moral imeti glasbo v lasti ali zanjo plačevati - če pa jo imaš na dosegu klika in jo lahko poslušaš zastonj.
Nekateri strokovnjaki opozarjajo, da je YouTube pravzaprav "predober" in preveč uporaben (omogoča sestavljanje seznamov predvajanja priljubljenih pesmi, na primer), da bi se mladi ljudje sploh še kdaj vrnili h kupovanju glasbe. Pravijo, da bi morali vodilni v glasbeni industriji razviti svojo, še boljšo ponudbo (če je to sploh mogoče), sicer bo imel od celotne glasbene produkcije dobiček na koncu le še Google.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje