Le Room Service, s katero se je koncert v Hali Tivoli začel, Open Road in Here I Am so namreč iz tega tisočletja, vse preostale pesmi iz dveurnega repertoarja pa občinstvo pozna že dlje časa. Vrhunec koncerta so bile Adamsove največje uspešnice - Summer of '69, Have You Ever Really Loved a Woman in (Everything I do) I Do It For You.
Kakšnega posebnega šova Kanadčan za animiranje občinstva ni potreboval, saj se lahko zanese, da bo glasba dovolj. Adams je tako kot štirje spremljevalni glasbeniki nastopil v preprostih temnih kavbojkah in kratki črni majici, podobno skromna pa je bila tudi odrska oprema, ki so jo sestavljali le svetlobni učinki in dve platni ob strani odra, da so dogajanje lahko natančno spremljali tudi najbolj oddaljeni obiskovalci razprodanega Tivolija.
Najglasnejši izmed treh slovenskih koncertov
Da je pri Adamsu res glavna glasba, se je potrdilo tudi na njegovem tretjem koncertu v Sloveniji, za katerega je dejal, da je tudi njegov najglasnejši. Pri nas je sicer nastopil že na turneji Summer of '96, ko je koncertiral na prostem v Kopru, Tivoli pa je prvič navdušil pred tremi leti in pol. Tako kot njegov prvi ljubljanski koncert je tudi drugi Adamsa predstavil predvsem kot rockerja, ki ga na odru še podžigajo spremljevalni glasbeniki s kitaristom Keithom Scottom na čelu.
Nepozabna noč, samo za vas ...
Obiskovalci koncerta so tokrat najprej slišali najnovejšo pesem na koncertu - Room Service, šele po še treh pesmih s treh različnih albumov pa je glasbenik, ki ima te dni zelo natrpan urnik, saj je dan pred Ljubljano koncertiral v Beljaku, 27. ga čaka Osijek, 28. pa Beograd, občinstvo tudi nogovoril. "Tukaj sem za to, da vam pripravim nepozabno noč," je bil kratek Adams, ki tudi razgovorov s predstavniki sedme sile ne mara preveč. Sledila je pesem z albuma 18 till i die Let's Make a Night To Remember.
Čez Poletje '69 ga pa ni
V prvem delu koncerta je bilo na vrsti preigravanje uspešnic, ki niso bile obogatene s prav veliko improvizacij. Marsikdo bi za vrhunec koncerta označil pesmi Summer of '69, Have You Ever Really Loved a Woman in (Everything I do) I Do It For You. Ob njih je prepevala večina obiskovalcev, da so to njegovi največji hiti, pa se zaveda tudi Adams, kar je tudi pokazal. Pred Summer of '69 se je tako oder zatemnil kot pol ure prej pred prihodom glasbenika, sledila je nekajsekundna tišina, nato pa prvi ritmi pesmi, ki jo pozna dejansko vsak. Občinstvo bi zmoglo celo odpeti samo, kar je dokazalo vsaj na začetku, ko je Adams zapel le prvi verz, nato pa pustil, da si duška dajo obiskovalci. Precej podobno je bilo tudi pri naslednjih dveh pesmih, Have You Ever Really Loved a Woman, pri kateri je Scotta na španski kitari posebej omenil prvič, in pesmi, ki je hit postala predvsem zaradi filma Robin Hood: Princ tatov, v katerem jo je mogoče slišati.
Antologija največjih uspešnic - četrtič
Čeprav so vse druge Adamsove pesmi manjše uspešnice, pa ni vročina na koncertu prav nič popustila. Še dodatno jo je s solom in improvizacijo pri pesmi Cuts Like a Knife podpihal Scott, ki Adamsa spremlja že dolga leta in ki je imel - tako kot med drugim tudi Tommy Mandel - prste vmes tudi pri albumu So Far So Good iz leta 1993. Obiskovalci so slišali večino pesmi z njega, med drugim It's Only Love, Can't Stop This Thing We Started, Run To You, Somebody in Please Forgive Me, kdor pa bi želel slišati večino pesmi s koncerta, bi si moral zavrteti Adamsov dvojni album Anthology, izdan lani.
Izbral si je Veroniko
Redni del koncerta, ki je že tradicionalno vseboval tudi prepevanje pesmi When You're Gone z eno izmed deklet iz občinstva, tokrat z zgovorno študentko angleščine Veroniko iz Ljubljane, se je končal s pesmijo The Only Thing That Looks Good On Me Is You, v kateri so se občinstvo in Adams "pregovarjali", kdo je videti bolje. Prav zelo zgovoren Kanadčan sicer ni bil, je pa povsem na koncu koncerta dejal, da nikoli vnaprej ne ve, kakšen koncert ga čaka, in da se občinstvu zahvaljuje za tokratnega, saj je bil res čudovit.
Za dodatek samo glavna zvezda
Za to se je obiskovalcem zahvalil tudi "konkretno", saj jim je poklonil še drugi dodatek. V nasprotju s prvim, pri katerem so muzicirali tudi vsi preostali člani ekipe, s katerimi si je med nastopom Adams večkrat izmenjal navdušen pogled, je tokrat pred obiskovalce stopil sam, le z akustično kitaro v rokah in orgalicami okrog vratu. Dodatek je bil pisan na kožo predvsem romantičnim dušam, ki so lahko že prej uživale ob baladah, kot je Heaven.
Akustični ljubezenski četverček za konec
Please Forgive Me je bila prva pesem, ki jo je Adams izvedel ob zagretem sodelovanju občinstva, v katerem je bilo ob množici mladih opaziti tudi precej vrstnikov Bryana Adamsa, ki že korači proti petdesetim. "Ljubezenski venček" je dopolnila When You Love Someone, Kanadčan je akustično poustvaril tudi pesem Straight From the Heart, od občinstva pa se je poslovil s svojim drugim filmskim hitom, pesmijo All For Love, ki jo je s Stingom in z Rodom Stewartom posnel za film Trije mušketirji. Odsotnost drugih dveh glasbenikov ni Adamsa prav nič motila, suvereno je ob pomoči obiskovalcev odpel še njune dele in Ljubljani položil na srce: Vsi za enega, vsi za ljubezen.
Mateja Tušek
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje