Skladbo Rockin’ Around the Christmas Tree je leta 1958 izdala danes 79-letna Brenda Lee, ki pa kljub zavidljivi glasbeni karieri, v okviru katere je izdala 29 studijskih albumov, 26 albumov s kompilacijami in prodala več kot 100 milijonov plošč, in osvojenim številnim glasbenim nagradam ni nikoli zasedla vrha prestižne Bilboardove lestvice najbolj poslušanih skladb.
Zdaj, 65 let po izdaji svoje božične klasike, ji je to vendarle uspelo – in kot kaže, bo na vrhu ostala vsaj še en teden, navaja revija Bilboard, ki tedensko lestvico oblikuje na podlagi podatkov o prodajanosti klasičnih nosilcev glasbe (plošč in zgoščenk), pretočnih predvajanj in števila predvajanj na radijskih postajah.
S tem je postavila tudi nov rekord: postala je namreč najstarejša izvajalka, ki se je zavihtela na vrh omenjene lestvice. Lee je dosežek uspel kljub dejstvu, da od leta 2007 ni izdala nobene nove skladbe ali preoblekla kakšne stare, v bistvu zadnje poldrugo desetletje praktično ne nastopa.
Kako se je torej skladba, ki jo je glasbena upokojenka Brenda Lee posnela nekega decembrskega popoldneva leta 1958, ko ji je bilo komaj 13 (!) let, prebila med najbolj poslušane decembra 2023? Zasluge za to ima TikTok, ocenjujejo poznavalci, pa tudi dejstvo, da je na začetku novembra 65. obletnico svoje uspešnice zaznamovala z izdajo novega videospota.
Nedavno je namreč Lee (oz. ekipa, ki skrbi za njeno promocijo) odprla račun na TikToku, kjer objavlja videoposnetke, na katerih razkriva podrobnosti s snemanja svoje božične uspešnice, bere odzive svojih oboževalcev in se jim zahvaljuje za podporo. Z objavami na družbenih omrežjih se je tako približala predvsem mlademu občinstvu, ki jim je bila njena pesem znana, o izvajalki pa niso vedeli prav dosti.
Pogled na živahno "babico", ki jim razlaga, kako se je kot devetletna deklica znašla v svetu šovbiznisa, je pritegnil njihovo pozornost, obenem pa spodbudil število predvajanj na spletnih pretočnih platformah, kar je bilo dovolj, da je skladba Rockin’ Around the Christmas Tree letošnji december po poslušanosti prvič premagala Mariah Carey, je za Yahoo News pojasnil Jason Lipshutz, izvršni direktor, pristojen za glasbo, pri Bilboardu.
Kot je poudaril, je založba opravila veliko delo, ko je Brendo Lee "spravila" na TikTok, največ zaslug za uspeh pesmi pa imajo seveda poslušalci, ki so si jo začeli množično pretakati oz. jo poslušati na spletnih glasbenih platformah, zaradi česar se je pesem začela pojavljati na vrhu vseh božičnih seznamov, kar pomeni, da jo je nato opazilo (in si jo predvajalo) še več ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje