Prejšnji teden je skupina sprožila prikrito oglaševalsko kampanjo za njihov dolgo pričakovani 24. studijski album prek skrivnostnega oglasa, objavljenega v vzhodnolondonskem časopisu Hackney Gazette. Oglas naj bi sicer bil namenjen podjetju Hackney Diamonds, ki se ukvarja s popravili stekla, vseboval pa je prodajno sporočilo, ki je omenjalo naslove treh skladb skupine (Satisfaction, Shattered in Gimme Shelter).
Oglas je kmalu opazil glasbeni novinar Simon Harper, ki je podobno kot drugi ljubitelji legendarnih rokerjev hitro dešifriral sporočilo.
"V Hackney Gazette je bil objavljen oglas za podjetje Hackney Diamonds, ki je dražil z naslovi pesmi skupine Rolling Stones. Njihov letnica ustanovitve na oglasu je 1962, to je isto leto, ko so bili ustanovljeni Stonesi. Zdi se, da spletno stran Hackney Diamonds vodi Universal Music, založba Stonesov. Namig o tem, da je njihov dolgo pričakovan LP na poti," je zapisal.
Prvi po 2005
Pred kratkim je skupina na svojem uradnem X-profilu objavila videoposnetek, ki prikazuje steklen logotip The Rolling Stones nad newyorško postajo podzemne železnice, zraven pa je zapisano, da "prihaja novo obdobje Stonesov", in povezava do spletnega mesta domnevnega podjetja za popravilo stekla Hackney Diamonds.
Ob kliku na povezavo radovedneže pričaka stekleni logotip zasedbe in ura, ki odšteva sekunde do šestega septembra.
Nov album The Rolling Stones bi bila prva polna glasbena izdaja zasedbe po albumu s priredbami Blue & Lonesome iz leta 2016 in njihov prvi album z izvirnim materialom po A Bigger Bang iz leta 2005.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje