Spotify, ki ga po svetu uporablja že več kot 285 milijonov ljudi, okoli 130 milijonov pa jih je na njegove storitve naročenih (kar pomeni, da lahko glasbo poslušajo oz. gledajo brez motenj v obliki oglasov) hkrati s Slovenijo vstopa še na 12 vzhodnoevropskih trgov: v Moldavijo, Kazahstan, Belorusijo, Rusijo, Albanijo, Bosno in Hercegovino, na Hrvaško, Kosovo, v Črno goro, Srbijo, Ukrajino in Severno Makedonijo. Predvsem Rusija s svojim številčnim prebivalstvom predstavlja enega največjih trgov, zato najbrž ni naključje, da promocija tokratne širitve temelji predvsem na osredotočanju na to državo.
"Prihod na trinajst novih trgov je pomemben dogodek na Spotifyjevi poti, še posebej zato, ker lahko pozdravimo ljubitelje in ustvarjalce na velikih in rastočih trgih, kot je Slovenija, kjer je pretakanje vsebin v porastu in kjer vidimo veliko priložnost za Spotify," so v tem v sporočilu za javnost povzeli besede generalne direktorice družbe za Južno in Vzhodno Evropo Federice Tremolada.
Uporabnik lahko glasbo s povezavo do spleta posluša brezplačno, a če se želi znebiti oglasov, lahko storitev naroči. V Sloveniji je cena naročniških storitev pričakovano podobna tistim, ki jih ponujajo Apple Music, Deezer ali Google Play: za posameznika znaša 5,99 evra, za družine (do šest ljudi, ki živijo na istem naslovu), 9,99, za pare 7,99 evra, za študente pa 2,99 evra, kar pomeni, da so cene storitev nekoliko nižje kot v Zahodni Evropi oz. drugih državah evrskega območja.
Posebnost: širitev po korakih, preverjanje glasbenikov
Družba, ki je bila ustanovljena leta 2006 na Švedskem, zdaj pa ima sedež v Luksemburgu, bo tako odslej navzoča v 92 državah. Ena izmed posebnosti Spotifyja je sicer ravno to, da na trge vstopa po korakih. Borut Velušček iz založbe Dallas je v torek za MMC pojasnil, da je razlog Spotifyeve zaprtosti do določenih držav ta, da ob prihodu zagotovijo čim boljšo kakovost svoje storitve. Vsak glasbenik ima namreč svoj profil, zato se glasba ne meša kljub istim imenom skupin po svetu, kar se dogaja pri drugih pretočnih ponudnikih, pravi.
"Spotify je do uporabnika prijazna platforma, ki ponuja dostop do okoli 60 milijonov skladb. Med drugim omogoča kreiranje lastnih seznamov predvajanja, ki so dostopni tudi brez spletne povezave. Glasbenikom pa ponuja še eno možnost za promocijo in obenem tudi monetizacijo. S prihodom Spotifya k nam pričakujemo povečanje števila naročnikov, predvsem deleža plačljivih naročnikov, na to pretočno platformo," pojasnjuje Darjo Rot iz Nika Records.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje