Guverner Bob Riley je dejal, da bodo z besedami Sweet Home Alabama v letu 2008 začeli predstavljati turistične lepote in znamenitosti države. Tamkajšnji predsednik turistične agencije Lee Sentell je še povedal, da so imeli pri izboru slogana za reklamno kampanjo izjemno srečo: "V podobnih reklamnih akcijah nekateri porabijo milijone in milijone dolarjev, mi pa smo zadevo z naslovom pesmi Sweet Home Alabama rešili preprosto in izjemno učinkovito."
Turistični delavci so izvedli tudi obširno anketo, v kateri so državljane Alabame kot tudi prebivalce drugih ameriških zveznih držav vprašali za mnenje o pesmi. 65 odstotkov prebivalcev Alabame in kar 71 odstotkov preostalih Američanov meni, da bo turistična zveza prav s sloganom Sweet Home Alabama dosegla največji učinek. Turistična agencija bo ponudbo v svojih poslovalnicah najprej obogatila z majicami in kapami. Za licenco bodo morali odšteti 25.000 dolarjev, 6 odstotkov od prodaje pa bo šlo v blagajno založbe Universal Music. Za zdaj še ni znano, ali bodo v reklamne namene začeli uporabljati tudi pesem. Če bo tako, bodo turistični delavci zagotovo morali globlje seči v žep.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje