Člani skupine so videospot pripravljali dva meseca. Foto: MMC RTV SLO
Člani skupine so videospot pripravljali dva meseca. Foto: MMC RTV SLO

Videospot pesmi z naslovom Vojna idej je režiral Anže Koron, nastajal pa je dobra dva meseca.

Kot razlaga Koron je zgodba spota Vojna idej "spopad Mesta - pokvarjenosti - in Narave - čistosti -, ki ju ločuje reka, rdeča nit celotnega albuma". "Za nas je sam koncept pomenil vojno živcev in spopad s časovnimi termini. Ideja sama je premaknila našo kreativnost in zmožnost ustvariti tak spot na stopnjo višje v znanju in poznavanju samega procesa kombiniranja žive slike in računalniške animacije," še pojasnjuje režiser.

Snemanje videospota je potekalo dva dni, en dan v decembru, ko so snemali člane Siddharte, in en dan v januarju, ko so posneli še zgodbo samega spota. "Ker gre za surrealističen svet, realne lokacije niso prišle v poštev, zato smo snemali na plavo ozadje, ki smo ga nato v postprodukciji iz slike odvzeli in nadomestili z računalniško generiranim ozadjem," še pravi Koron.

C. R.