Skupina Kiss je znana po trženjski in prodajni inovativnosti, ki je za vedno spremenila glasbeni svet. Od neštetih izdelkov z logotipom skupine pa vse do nastopa v javnosti, ki vključuje porisane obraze, šok-rock in pirotehniko – člani zasedbe Kiss vedo, kako zaslužiti. Ena najbolj svežih zamisli basista zasedbe Gena Simmonsa je možnost enkratnega sodelovanja z legendarnim glasbenikom.
Simmons bo namreč 10. julija v enem najbolj znanih studiev na svetu, Abbey Road, za 5656 evrov z oboževalci ves dan snemal priredbe skladb skupine Kiss. Poleg enkratnega glasbenega posnetka Demon najzvestejšim poslušalcem obljublja še vrsto najzanimivejših zgodb iz njegove kariere in delček basistove zasebne zbirke tematskih spominkov.
Znamčijo vse
Rockovski veterani so pred desetletji popolnoma spremenili trženjski koncept glasbe tako, da so prvi uvedli prodajo različnega trgovskega blaga svojim oboževalcem. Od klasičnih majic do akcijskih figuric, kovčkov, stripov in celo kondomov. Blagovna znamka Kiss je zaradi tega zrasla v milijardni posel.
Znamčenje skupine je šlo tako daleč, da je basist zasedbe Gene Simmons skušal kot blagovno znamko zaščititi tudi "vražje rogove," znak, ki ga vidimo na tako rekoč vseh koncertih rockovskega žanra. Veliko pred njim je "rogove" populariziral Ronnie James Dio, prva pa jih je svetu pokazala Jinx Dawson iz skupine Coven. Simmonsovo vlogo so takrat brezkompromisno ovrgli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje