Krljić Vregova je bila zadnja leta obraz potrošniške oddaje Posebna ponudba, ki ostaja na malih ekranih, le da bo postala del nove oddaje Dobra ura, ki je na sporedu od ponedeljka do petka od 16.45 do Dnevnika. Teme torkovega, rdeče obarvanega popoldneva, pa ostajajo podobne - voditeljica bo z gosti in prispevki gledalcem poskusila pomagati in jim svetovati.
Izbira tem bo v veliki meri prepuščena gledalcem, ki bodo prek različnih komunikacijskih kanalov posredovali svoja vprašanja, nasvete, osebne zgodbe in izkušnje. V oddaji bodo obravnavali potrošniške, socialne, pravne in bivanjske teme. Več pa v pogovoru z voditeljico.
V oddaji Posebna ponudba ljudem skušate čim bolj pomagati. Kaj jih najbolj zanima, kakšna vprašanja se najpogosteje pojavljajo?
Pogosto so povezana z nerazumljivo zakonodajo, veliko je splošnih bivanjskih problemov - vprašanja glede stanovanja in obnove. Ljudem delajo težave finančne transakcije, npr. življenjsko zavarovanje, za katerega plačujejo vse življenje, potem pa mislijo, da bodo dobili ves vložek nazaj. Potem je tu telefonija - težave s prenosnimi telefoni, naročninami, pa seveda nakupi različnih izdelkov - ko ne vedo za garancijo, kaj ne deluje, ko so ogoljufani pri storitvah, niso dobili računa.
Oddaja Posebna ponudba ostaja v shemi?
Da. Med oddajo Dobra ura se bom le presedla na drug konec studia in rekla: "Zdaj pa pozdravljeni v Posebni ponudbi!" In naredimo oddajo kot do zdaj, le da bo drugačno ozadje, drug studio.
V medijih je zaradi takih časov kup novic o krizi, varčevanju, rezih. Se da iz tako neprijetnih tem narediti prijetno oddajo?
Da se, saj ne bomo upoštevali novinarskega pravila "Good news is bad news" (Dobre novice so slabe novice). Poskusili bomo ljudem predvsem svetovati, biti njihov servis, jim nuditi rešitve in pomoč. Sodelujemo tudi z Zavodom za zaposlovanje - oni nam bodo posredovali projekte, ki bodo v pomoč brezposelnim. Sledili bomo človeku, ki je izgubil delo, in mu poskusili najti službo. Odgovarjali bomo na vprašanja, kaj je sploh treba narediti, ko se pride na zavod, na koga se obrniti, katere obrazce izpolniti. Primerjali bomo cene, na kaj naj bodo potrošniki pozorni. Zaj se začenja kurilna sezona, govorili bomo o ogrevanju. Veliko statistike, ampak na prijazen način. Tem je res ogromno, nikoli jih ne zmanjka.
Gledalci pa bodo lahko sodelovali v oddaji?
Da, prek družbenih omrežjih lahko že zdaj, upam, da bomo kmalu vzpostavili tudi telefonske klice.
Na televiziji ste že dolgo, kdaj pa ste nazadnje vodili oddajo v živo?
Uh, pred leti. To bo res hud adrenalin, zadnje dni ne spim, ne jem (smeh). V živo sem delala prispevke, ko sem bila še v dnevnoinformativnem programu, ko smo imeli vklope in aktualne oddaje, kot je bilo Žarišče in Pod žarometom. Od takrat pa več ne.
In vaš najboljši potrošniški nasvet?
Potrošite čas predvsem za svoje najdražje in tudi zase.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje