A Willis se je v lik McClana vživel zgolj za potrebe oglasne kampanje za avtodele podjetja Advance Auto Parts.
V dvominutnem oglasu, ki so ga v ZDA zavrteli med tekmo lige NFL, skuša McClane zamenjati akumulator svojega avtomobila, ko mu pot prekriža zlikovec Theo, heker, ki je v izvirnem Umri pokončno iz leta 1988 delal s teroristom Hansom Gruberjem (že pokojni Alan Rickman).
Sledi burna noč za detektiva McClana.
Oglas je dvignil veliko zanimanja na spletu, saj so bili gledalci prepričani, da se jim obeta novi nastavek franšize, že pred objavo pa so s posameznimi odseki na Instagramu dražile Willisove starejše hčerke Rumer, Scout in Tallulah, ki jih ima z nekdanjo soprogo Demi Moore.
65-letni Willis je ob tem povedal, da sicer nikdar ni posnel nobene reklame z likom Johna McClana, a da se mu je pristop podjetja zdel inovativen in zabaven, saj je h konceptu pristopil kot k filmskemu scenariju, celotna produkcija pa da je bila zelo intenzivna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje