Anže Zevnik in Aljoša Ternovšek sta voditelja kviza Vem! od samega začetka. Foto: Adrian Pregelj
Anže Zevnik in Aljoša Ternovšek sta voditelja kviza Vem! od samega začetka. Foto: Adrian Pregelj

Kviz Vem!, ki je na sporedu od januarja 2015, je med gledalci vedno bolj priljubljen in je iz sezone v sezono tudi vedno bolj gledan, saj se je od začetka predvajanja gledanost že več kot podvojila, navajajo na TV Slovenija. Premierne oddaje je tako spomladi gledalo že 10,3 % oz. 175.100 gledalcev starejših od štirih let oz. že skoraj vsak tretji gledalec, ki je v času predvajanja kviza pred TV-sprejemnikom, kažejo podatki raziskave AGB Nielsen Media Research1.

Opomba

1Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost z zamikom


O kvizu, ki je osvojil številne družine

Vem! je kviz o splošnem znanju, zapakiran v sodobno in dinamično obliko polurne televizijske zabave. Je privlačen tako za mlado občinstvo kot tudi ugankarje in radovedneže vseh vrst. V zabavnem kvizu trije tekmovalci odgovarjajo na enostavna vprašanja. Rešitev je zmeraj črka, ki se izpiše v križanki. Naslednja naloga je rešiti gesla v tej skrivnostni križanki. Tekmovalci lahko v vsakem trenutku zaključijo krog, če prepoznajo vsa gesla naenkrat. V finalu si nato najboljši tekmovalec izbere naključnih pet črk, ki se izpišejo v čisto novi križanki. Vsaka beseda, ki jo ugane, prinese nagrado. Če mu uspe križanko rešiti v celoti, se nagrada poveča, finalist pa dobi vstopnico za naslednjo oddajo, kjer se pomeri z novima izzivalcema.

Vem! v svojem terminu najbolje gledana oddaja v Sloveniji

"V povprečju je v letošnjem letu premierno predvajanje posamezne oddaje vsaj deloma spremljalo skoraj 285.000 gledalcev (povprečni doseg), vsaj en del katere koli oddaje pa je v letošnjem letu videlo že več kot 1.350.000 gledalcev. Oddaja je v svojem terminu že tradicionalno tudi z naskokom najbolje gledana oddaja v Sloveniji," še navajajo na TV Slovenija.

Do zdaj je bilo na TV Slovenija premierno predvajanih že več kot 900 oddaj Vem!, v drugi polovici novembra pa bo predvidoma predvajana že 1000. oddaja. Sodelujoči tekmovalci in gledalci v nagradnih igrah so v vsem tem času skupno priigrali za več kot 300.000 evrov nagrad.

Oddaja ima sicer pogosto tudi dobrodelno noto ‒ ustvarjalci so skupaj z mnogimi znanimi Slovenci že večkrat sodelovali pri dobrodelnih akcijah in tako, so prepričani, pomembno pripomogli pri ozaveščanju glede pomena pomoči najranljivejšim v družbi.

Nagradna igra za gledalce

Z novo, že 14. sezono kviza Vem! se vrača tudi dnevna nagradna igra za gledalke in gledalce. Gledalci lahko na spletni strani kviza Vem! sodelujejo tako, da uganjujejo manjkajočo črko v iskani besedi.

Na zaslonu se izpišejo vprašanje, beseda z manjkajočo črko ter dve črki, od katerih je samo ena rešitev nagradne igre. Črki se izpišeta za zaporednima številkama 1 in 2.