Kviz Vem!, ki je na sporedu od januarja 2015, je med gledalci vedno bolj priljubljen in je iz sezone v sezono tudi vedno bolj gledan, saj se je od začetka predvajanja gledanost že več kot podvojila, navajajo na TV Slovenija. Premierne oddaje je tako spomladi gledalo že 10,3 % oz. 175.100 gledalcev starejših od štirih let oz. že skoraj vsak tretji gledalec, ki je v času predvajanja kviza pred TV-sprejemnikom, kažejo podatki raziskave AGB Nielsen Media Research1.
O kvizu, ki je osvojil številne družine
Vem! v svojem terminu najbolje gledana oddaja v Sloveniji
"V povprečju je v letošnjem letu premierno predvajanje posamezne oddaje vsaj deloma spremljalo skoraj 285.000 gledalcev (povprečni doseg), vsaj en del katere koli oddaje pa je v letošnjem letu videlo že več kot 1.350.000 gledalcev. Oddaja je v svojem terminu že tradicionalno tudi z naskokom najbolje gledana oddaja v Sloveniji," še navajajo na TV Slovenija.
Do zdaj je bilo na TV Slovenija premierno predvajanih že več kot 900 oddaj Vem!, v drugi polovici novembra pa bo predvidoma predvajana že 1000. oddaja. Sodelujoči tekmovalci in gledalci v nagradnih igrah so v vsem tem času skupno priigrali za več kot 300.000 evrov nagrad.
Oddaja ima sicer pogosto tudi dobrodelno noto ‒ ustvarjalci so skupaj z mnogimi znanimi Slovenci že večkrat sodelovali pri dobrodelnih akcijah in tako, so prepričani, pomembno pripomogli pri ozaveščanju glede pomena pomoči najranljivejšim v družbi.
Nagradna igra za gledalce
Na zaslonu se izpišejo vprašanje, beseda z manjkajočo črko ter dve črki, od katerih je samo ena rešitev nagradne igre. Črki se izpišeta za zaporednima številkama 1 in 2.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje