Ena ogrlica ni dovolj, morate jih imeti vsaj pet, in z njimi morate pritegniti pozornost. Ena zapestnica je dolgočasna, nosite jih deset naenkrat, in to na vsaki roki. Modni dodatki so nekaj, kar naredi videz, zatrjuje stilska ikona, modna in notranja oblikovalka: "Outfit ni popoln brez enega modnega dodatka ali več, saj z njimi pokažemo sebe. Moja so očala – čim večja so in svetlejša, tem bolje je."
Njeno raziskovanje in eksperimentiranje z dodatki se je začelo že pri 11 letih, ko je v Greenwich Villageu v New Yorku videla broško, ki si jo je resnično želela. Prihranila je peni po peni in si broško tudi kupila. To je bil njen prvi kos nakita.
Danes ima eno največjih zasebnih zbirk nakita v ZDA, ki jo ves čas dopolnjuje. Išče kose po trgovinah vseh cenovnih razredov, na bolšjih tržnicah in v trgovinah z rabljeno robo. Združuje dodatke, ki jih nihče drug ne bi, prepleta visoko modo s "kramo", kombinira oblike in vzorce, ki menda ne spadajo skupaj. A ko jih Apfel obleče, vse deluje na mestu. To je njena velika nadarjenost. Upa si in ne sledi modnim smernicam, namesto tega jih postavlja sama.
Preboj med modne zvezde zunaj New Yorka se je začel leta 2005, ko je Inštitut za kostume Metropolitanskega muzeja umetnosti organiziral razstavo, posvečeno Iris Apfel. Harold Koda, takratni kustos newyorškega muzeja, je slišal za zavidanja vredno zbirko nakita in oblačil Apfel.
To si je po ogledu želel nemudoma predstaviti širnemu občinstvu in po zeleni luči Iris Apfel so v muzeju razstavili okoli 300 oblačil in več sto modnih dodatkov. Razstava je doživela velikanski uspeh, Iris Apfel pa je postala ikona popkulture. Njeno slavo je nato še povečal dokumentarni film iz leta 2015 z naslovom Iris. Prikazal je življenje in kariero Iris Apfel in njenega moža.
Jezi jo to, da so oblikovalci na starejše ljudi v glavnem pozabili. Večkrat je poudarila, da se nobena starejša ženska ne more poistovetiti s 15-letnimi manekenkami. In tako je na koncu podpisala svojo prvo manekensko pogodbo pri 97 letih za priznano modno agencijo IMG. Izdelala je nakit za starejše z integrirano tehnologijo, ki preverja zdravje uporabnika in v nujnih primerih opozori reševalno vozilo.
Ustvarila je tudi lastno kolekcijo ličil za kozmetičnega velikana MAC. Njen zaščitni znak so očala drznih oblik, tako je za znamko Zenni oblikovala lastno kolekcijo. Obstaja tudi barbika z njeno podobo in serija emotikonov z njeno podobo.
Tudi pri 100 letih še vedno ne razmišlja o upokojitvi. Še naprej dela kot notranja oblikovalka in pripravlja kolekcijo za ameriško trgovsko verigo Lowe's. Je tudi obraz številnih oglasnih kampanj.
Svojo karierno pot je sicer začela kot notranja oblikovalka. Postala je ena najbolj iskanih v tem poslu. Skupaj z možem Carlom, s katerim je bila poročena 68 let, je ustanovila tekstilno podjetje Old Weavers, ki je med drugim skrbelo za ureditev Bele hiše pod devetimi ameriškimi predsedniki.
Znana je tudi kot "najstarejša najstnica na svetu", ki ji na Instagramu sledi več kot 1,7 milijona privržencev. Pogosto jo tudi citirajo, med drugim je tudi izjavila: "Nimam nikakršnih pravil, ker bi jih samo kršila, zato je to izguba časa."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje