V oglaševalskih kampanjah svetovno znanih modnih in kozmetičnih hiš vse pogosteje namesto manekenk nastopajo igralke. Zadnja, ki je filmska platna za trenutek zamenjala za tista z modnimi snemanji, je zvezdnica filma Daleč od nebes.
Lepa, inteligentna in samozavestna
Pri draguljarski hiši so z Julianninim opravljenim delom izredno zadovoljni, razložili pa so, zakaj so se odločili, da bo prav Moorova zaščitni obraz nove pomladansko-poletne kampanje 2010 z nazivom Eccentric Charisma: "Juliannina brezčasna privlačnost in karizmatičnost pustita redkokoga ravnodušnega, kar jo razlikuje od drugih zvezdnic. Je kombinacija neklasične lepote, inteligence in samozavesti, kar so vse odlike Bulgarijeve ženske."
Na fotografijah, ki jih je posnel znani fotografski dvojec Mert Alas in Marcus Piggott, je Julianne Moore v Evinem kostumu, intimne predele prekrivajo Bulgarijev nakit in torbice, družbo pa ji delata tudi dve papigi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje