Kanadska pevka je kolekcijo CELINUNUNU na tržišče poslala z reklamo v slogu Jamesa Bonda, v kateri na skrivaj vstopi v porodnišnico in posuje konfete na novorojenčke, ki so glede na spol oblečeni v modra oziroma rožnata oblačila. Z njeno "čarovnijo" so vsi dojenčki nenadoma oblečeni v spolno nevtralne črno, belo in sivo barvo, a nenadoma se prikažejo varnostniki in jo aretirajo.
V kolekciji je več kot 70 kosov oblačil za otroke, stare do 14 let, ki so osvobojeni stereotipov in tipične delitve na fantovska in dekliška oblačila tako glede krojev kot barv. V takšnem duhu vzgaja tudi svoja osemletna dvojčka Eddyja in Nelsona in 17-letnega sina Renéja-Charlesa. "Ko smo obiskali zabaviščni park Walta Disneyja, sem bila prepričana, da jih bodo najbolj zanimali superjunaki, a so vsi iskali princeske. Najbolj so bili navdušeni nad miško Mini. Bila sem začudena, a sama sebi sem rekla: 'Veš kaj, v redu. je. Prisluhnili so sami sebi, kar je najpomembnejše.'"
Pevka je dodala, da s svojo modno znamko ne želi staršev pozivati, da se spremenijo. "Vsak starš vzgaja svoje otroke po svoje in se odloča, kaj je dobro zanje. Jaz samo odpiram oči glede stereotipov, ki so v naši družbi še vedno močno ukoreninjeni."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje