S pomladansko revijo moških oblačil je na modno pisto prinesel Divji zahod, bobnanje ameriških domorodcev je naznanilo začetek modnega spektakla. Manekeni so se sprehodili v dovršenih kreacijah, za katere je modni oblikovalec našel navdih v Divjem zahodu: džins, kavbojski škornji in klobuki, ohlapne srajce, suknjiči z bleščicami ... Vse kose so krasili logotipi znamke Louis Vuitton.
Kot je modna hiša zapisala, gre za evalvacijo mode skozi ameriško zahodno tradicijo oblačenja.
Gre za Pharrellovo tretjo modno revijo za modno hišo Louis Vuitton, odkar je lani postal kreativni direktor za moško linijo pri eni najbolj luksuznih modnih znamk sveta.
Pharrell je na mestu kreativnega direktorja pri Louisu Vuittonu nasledil pokojnega Virgila Abloha, ki je umrl za rakom. "Pharrell Williams je vizionar, čigar kreativna področja se raztezajo od glasbe do umetnosti – in do mode, pri čemer se je v zadnjih 20 letih uveljavil kot kulturna svetovna ikona," so ob predstavitvi Pharella Williamsa zapisali pri Louisu Vuittonu.
50-letnemu glasbenemu producentu, raperju in tekstopiscu modna industrija nikakor ni tuja. Leta 2003 je lansiral svojo modno linijo pouličnih kosov, Billionaire Boys Club, in sodeloval s celo vrsto znamk, vključno z Adidasom, Chanelom in Tiffanyjem. Pred leti se je tudi že povezal z Louisom Vuittonom in z Marcom Jacobsom oblikoval dve liniji modnih dodatkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje