Tokrat jo je za glavno ime izbrala italijanska modna hiša La Perla, ki je na pariškem tednu visoke mode pokazala kolekcijo prestižnega in prefinjenega spodnjega perila.
Modna znamka s sedežem v Bologni se je znašla v rdečih številkah, novo življenje pa je znamki dal novi lastnik Silvio Scaglia, ki je s svojo vizijo rešil kar nekaj delovnih mest. La Perlo je znova postavil na noge, da je res tako, kaže tudi predstavitev kolekcije v modni prestolnici - Parizu.
Emilliano Rinaldi, ki je po izobrazbi strojni inženir, je že eno leto kreativni direktor modne hiše. Nad ponovnim razcvetom znamke, za katerega je zaslužen tudi on, je navdušen in presenečen, še toliko bolj, ker si ni nikoli mislil, da se bo v modi povzpel tako visoko, da bo delal za tako prestižno znamko, kot je La Perla. Na tednu visoke mode v Parizu so predstavili luksuzno kolekcijo spodnjega perila, visoke pa so tudi cene - gibljejo se od 1.500 evrov za hlačne nogavice, za najdražji kos, hišno ogrinjalo, pa je treba odšteti kar 19.000 evrov.
"To je naša kolekcija couture, gre za kose, ki se lahko nosijo kot spodnje perilo ali pa kot kos oblačila, večino izdelkov so ročno izdelale spretne roke naših šivilj," je povedal Rinaldi.
Fotoutrinke z modnega dogodka z Naomi Campbell v glavni vlogi si lahko pogledate spodaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje