Modna znamka Lisca, ki za spodnje perilo in kopalke Slovencev skrbi že od leta 1955, je na reviji predstavila novo kolekcijo.
Vse tiste, ki še niso izbrale kopalk, ki jih bodo nosile to poletje, so tako morebiti prav na tej modni reviji dobile navdih, kaj obleči za na plažo. Na svoj račun je prišel tudi moški del občinstva, ki je lahko užival v več izhodih mičnih deklet v kopalkah, spodnjem perilu in v oblačilih za prosti čas.
Uspešno leto
Lisca približno petino svojih izdelkov proda na domačem trgu, preostalo pa v tujino, prodajajo namreč v 25 državah. Med svoje strateške trge uvrščajo Italijo, Nemčijo, Nizozemsko, Rusijo in Češko ter trge nekdanje Jugoslavije.
Zgodovina Lisce se je začela pisati na začetku 50. let prejšnjega stoletja, ko se je skupina petih sodelavcev zbrala v majhni obrtni delavnici in začela ustvarjati modrčke, v katerih so zaznali poslovno priložnost. V le nekaj letih je domača obrt prerasla v pravo proizvodnjo, s katero je podjetje prodrlo na svetovni trg.
Prodaja skupine Lisca je konec maja dosegla 13,6 milijona evrov prihodkov. S tem je primerljivi lanski izid presegla za devet odstotkov. Z 1,5 milijona evrov dobička pa je izid lanskega prvega petmesečja presegla za dobrega pol milijona.
Skupino Lisca, ki se uvršča v modno industrijo, poleg matičnega sevniškega podjetja sestavljajo še sevniško hčerinsko podjetje Inplet, Liscino proizvodno podjetje v Srbiji ter njene prodajne hčerinske družbe v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Münchnu, Pragi in Moskvi.
Fotoutrinke z modne revije si lahko pogledate spodaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje