Nič čudnega torej, da so tako mala kot velika kozmetična podjetja "zavohala" posel in ogromno pozornosti začela namenjati južnokorejskemu trgu izdelkov za moške. Ni namreč imena, ki v kozmetičnem svetu kaj pomeni, da ne bi imel v Seulu in drugih mestih svoje velike trgovine, najbolj priljubljeni mednarodni liniji pa sta Lab Series in Biotherm, poroča CNN.
Uporaba različnih mask, losjonov, dnevnih in nočnih hranilnih krem ter obiski pri lepotnih kirurgih sicer običajno še vedno ne gre skupaj s prevladujočim zahodnjaškim dojemanjem moškosti, a Južni Korejci so postavljeni pred dejstvo, da lahko v visoko izobraženi in izredno tekmovalni družbi v boju za službo ali napredovanje odloča prav - videz. Zato Južni Korejci ne uporabljajo le kolonjske vodice ali losjona, ampak je ogromno povpraševanja tudi po izdelkih, ki zavirajo staranje, posebnih hranilnih maskah in velikemu naboru izdelkov za nego kože in las.
"Nočem biti videti star"
Kako se je to zgodilo? Aleks Taek Gvang Li, strokovnjak za kulturološke študije z univerze Kjungi, je dejal, da v državi zunanjost pomeni vse. "Imamo celo pregovor, ki pravi: Če kaj kupuješ, izberi tisti izdelek, ki ima lepšo embalažo." In to so vodilni začeli uporabljati tudi pri izboru svojih podrejenih. "Če moraš izbrati med ljudmi, ki imajo vsi odlično izobrazbo in podobne delovne izkušnje, jih lahko ločiš le po videzu. Če želiš imeti višjo plačo, moraš narediti vse za izboljšanje svojega človeškega kapitala," je dodal.
Chris Hong, poslovnež, ki bo letos dopolnil 40 let, je idealna "tarča" kozmetične industrije. Njegova nega vključuje injekcije botoksa dvakrat letno in lasersko terapijo za zgladitev nepravilnosti na obrazu - seveda, poleg običajnega nabora različnih izdelkov. Hong je tako brez sramu ali slabe vesti dejal, da porabi več časa in denarja za svoj videz kot njegova žena. "Bolj, kot skrbiš zase, bolje se počutiš. Ne bi rad bil videti star," je dejal.
Južni Korejci tako prepričljivo prednjačijo po uporabi kozmetičnih izdelkov, kozmetična industrija v državi je vredna več kot milijardo dolarjev, v prihodnjih petih letih pa naj bi se jih dobiček še povečal za 50 odstotkov. Vsa domača kozmetična podjetja tako kot po pravilu ponujajo tudi linijo za moške, eno izmed njih, AmorePacific, je celo predstavilo posebne izdelke izključno za pripadnike oboroženih sil, ki vključuje ličila za kamuflažo, hladilni losjon po urjenju in masko za pobelitev kože. Trdijo namreč, da kar 70 odstotkov južnokorejskih vojakov uporablja tovrstne proizvode. "Zaradi pogostih dejavnosti na prostem je njihova koža pogosto izpostavljena soncu, zato potrebuje posebno nego," so pojasnili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje