Svetlolaska s pravim imenom Jelena Noura Hadid, hči palestinskega nepremičninskega mogotca Mohameda Hadida in nekdanje nizozemske manekenke Yolande Foster, se je televizijskemu občinstvu predstavila v resničnostnem šovu Resnične gospodinje z Beverly Hillsa (ena glavnih akterk šova je prav njena mama), sodelovala pa je že z več priznanimi modnimi znamkami.
Med drugim je duha mlade Claudie Schiffer obujala za Guess (prvič je v kampanji za njihovo otroško linijo nastopila že pri rosnih dveh letih), v kampanji za očala Tom Ford je pozirala skupaj s Patrickom Schwarzeneggerjem, bila obraz Fordove dišave Velvet Orchid, po brvi hodila za Gaultierja, Jacobsa, Chanel ..., uvrstili so jo med 12 vročih novink leta revije Sports Illustrated in med lepotice v Pirelijevem koledarju za leto 2015, zdaj pa je, kot gre soditi po njeni še sveži objavi na omrežju Instagram, kjer ima čez milijon sledilcev, postala obraz in telo mladostne linije perila VS, Pink.
Gigijin fant je že nekaj časa (a s prekinitvami) avstralski poppevec Cody Simpson, v ožji krog prijateljev pa šteje tudi članico Kardashianovega klana in vse bolj uspešno manekenko Kendall Jenner, ki je letos kljub napovedim, da bo eden izmed novih angelčkov Victoria's Secret, v času tega spektakla skupaj z drugo slavno prijateljico, supermodelom Caro Delevingne, hodila na reviji Chanel v Salzburgu.
Gigi je pravo kalifornijsko dekle, rodila se je v Los Angelesu in odraščala v Malibuju, kjer je predlani končala gimnazijo, v času šolanja je bila kapetanka odbojkarske ekipe in je tekmovala v jahanju. Zdaj živi v New Yorku, kjer se ukvarja z manekenstvom in na New School študira kriminalno psihologijo.
Pogosto so ji očitali, da je - tako kot Kendall - uspela zaradi svoje znane družine, a Gigi je pred kratkim za britanski Independent povedala: "Res je, po eni strani imava super družini, ki sta pod žarometi in sva se zato veliko naučili na tem področju, hkrati pa imava zato dobro delovno etiko." Dodala je, da se je zato, ker je bila njena mama manekenka, že kot otrok naučila osnov tega dela, kar ji je gotovo pomagalo, a je kljub temu morala razviti lasten slog.
S pridom uporablja družbene medije, na Instagramu ima, kot omenjeno, kar 1,2 milijona sledilcev in zaveda se, da so to pomembne številke v poslovnem svetu, saj podjetja vse bolj spremljajo sposobnost povezovanja zvezdnikov z različnimi starostnimi skupinami in ljudmi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje