Švedski oblačilni velikan H & M bo jeseni ponudil eno najbolj bleščečih modnih linij doslej. 14. novembra bodo za dolge vrste pred 200 izbranimi poslovalnicami po vsem svetu "krivi" oblikovalci britanske luksuzne znamke Jimmy Choo, ki jo obožujejo tako hollywoodske zvezdnice kot "navadne smrtnice" drugod. Med drugim so njihove čevlje poleg "manolk", "louboutink" in drugih mojstrovin med najbolj zaželene uvrščale junakinje kultnega Seksa v mestu.
Obleke kot dodatki čevljem in torbicam
Po uspešnih sodelovanjih s Karlom Lagerfeldom, duom Viktor & Rolf in Matthewom Williamsonom H & M tokrat prvič sodeluje s prestižno znamko, ki oblikuje čevlje in modne dodatke, pri podjetju Jimmy Choo pa bodo poleg torbic in dodatkov svojo vizijo tokrat razširili še na ženska oblačila. V kolekciji bodo tudi moški čevlji, torbe in pripomočki.
"Obožujemo čevlje in torbice Jimmy Choo. So glamurozni in seksi in tudi najpreprostejšim opravam dodajo slog. Všeč nam je, da smo obleke oblikovali kot dodatke čevljem in torbam, ne pa nasprotno. To sodelovanje je še posebej navdušujoče, ker je to prva linija čevljev. V užitek nam je ponuditi dizajnerske čevlje in torbice izvrstne kakovosti našim strankam," je povedala kreativna svetovalka podjetja H & M, Margareta van den Bosch.
Čevlji in modni dodatki Jimmy Choo so od leta 1996, ko je Malezijec Choo, ki izvira iz družine z dolgo čevljarsko tradicijo, skupaj z urednico britanskega Vogua Tamaro Mellon ustanovil lastno znamko, stalnica na hollywoodskih rdečih preprogah, luksuzna znamka pa je postala ena najbolj zaželenih in prestižnih in si zagotovila pravi kultni status.
A. K.
V fotogaleriji si oglejte nekaj oglasov za prestižno znamko Jimmy Choo, v katerih pogosto nastopajo tudi slavni obrazi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje