Razstava z naslovom Karl Lagerfeld – modna metoda je odprla svoja vrata, v svet mode kultnega modnega oblikovalca, ki se je v zgodovino mode zapisal s tem, da je klasičnim oblikam vdihnil novo življenje in je modo zapeljal v nove smeri, pa lahko vstopite do 13. septembra, dokler bo razstava postavljena.
Razstava predstavlja Lagerfeldov celostni pristop k modnemu oblikovanju – od začetne modne skice do končnega izdelka, od modnih dodatkov do scenografije in glasbe njegovih modnih revij, od fotografij in oblikovanja reklamnih materialov do urejanja izložbenih oken.
Moda, ki ne doseže ulic, ni moda
Že na začetku kariere je Lagerfeld delal za prestižne modne hiše, kot so Balmain, Patou, Fendi, Chloe in Chanel. Leta 1983 je postal kreativni direktor in glavni oblikovalec modne hiše Chanel, med poznavalci danes velja za edinega legitimnega naslednika ustanoviteljice te modne hiše in legende modnega oblikovanja Coco Chanel. Od leta 1965 je ustvaril po dve in pozneje celo po štiri kolekcije za znamenito italijansko modno hišo Fendi.
Ker je že v zgodnjih šestdesetih letih minulega stoletja spoznal, da prihodnost mode ni le v visoki modi, je v modo vpeljal nove linije konfekcijskih oblačil. Sam je nekoč dejal, da moda, ki ne doseže ulic, ni moda. Poleg oblačil je za svoje kolekcije oblikoval številne modne dodatke.
Tudi na področju pošiljk in trženja je v modni industriji vpeljal nove ideje. Od devetdesetih let minulega stoletja dalje je poleg oblačil za prestižne modne znamke oblikoval tudi za konfekcijsko proizvodnjo. Leta 2004 je bil prvi svetovno poznani modni oblikovalec, ki je oblikoval ekskluzivno kolekcijo oblačil za švedsko verigo trgovin H&M. Pozneje so ta koncept povzeli še nekateri drugi svetovno poznani modni oblikovalci, denimo Stella McCartney, Comme des Garcons in Versace.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje