Milla se je postavila pred kamero za fotografije, ki jih je posnela supermanekenka in fotografinja Helena Christensen, lanski obraz Hilfigerjeve dobrodelne kampanje za raziskave zdravljenja raka na prsih.
"Biti predstavnica lanske pobude je bila resnično izjemna izkušnja. Z veseljem sem pomagala zbrati več kot 110.000 evrov s prodajo torbic Tommyja Hilfigerja v omejeni izdaji," je povedala Helena. Milla pa je dodala: "Ponosna sem, da lahko pomagam tistim, ki jih je prizadela ta grozovita bolezen."
Karminsko rdeče torbice iz naravnega usnja, ki jih je oblikovala Jovovicheva (igralka je bila nekaj časa tudi lastnica modne znamke Jovovich-Hawk, s katero pa se je nehala ukvarjati, saj se v poslovnem svetu ni najbolje znašla), bodo na prodaj za okrog 200 evrov, polovica prihodkov pa bodo namenili skladu Fund For Living za žrtve raka na prsih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje