V draguljarski družbi, ki z dragimi kamni zalaga predvsem splošno populacijo, torej manjše draguljarje, in ne prestižnih znamk, so zagotovili, da bodo tudi v laboratoriju izdelane diamante ocenjevali po isti lestvici kot "prave" – torej glede na njihovo barvo, čistost, rez in velikost.
Kot pravijo, se diamanti, ki so pridobljeni iz narave, in tisti iz laboratorijev v ničemer ne razlikujejo: "Imajo enake optične, kemične in fizične lastnosti." A velika razlika je v vplivu na okolje, zato so pri Pandori sklenili, da pridobljenih iz narave ne bodo več kupovali: "Ti diamanti niso zgolj simbol inovacij in napredka, ampak so ti večni lepotci dokaz za našo ambiciozno trajnostno agendo," je ob tem v izjavi za javnost zapisal predsednik uprave družbe Alexander Lacik in dodal: "Diamanti niso zgolj za večno, ampak tudi za vse."
Že prihodnje leto tako na britanski trg prihaja njihova kolekcija Pandora Brilliance, ki jo bodo sestavljali le takšni diamanti, nato pa nameravajo postopno zamenjati vso svojo ponudbo s tovrstnimi dragimi kamni, poroča CNN.
V nekaj letih bodo popolnoma prešli na obnovljive vire energije
Ker je za laboratorijsko proizvodnjo diamantov potrebne kar precej energije, kar bi lahko okolju škodovalo po drugi plati, pri Pandori zagotavljajo, da je že zdaj 60 odstotkov energije, ki je porabijo, pridobljene iz obnovljivih virov, do takrat, ko bodo prešli izključno na tovrstno proizvodnjo, pa bo ta delež 100-odstotni, pravijo.
Pandori je sicer ena tistih draguljarskih družb, ki se zavedajo, kako pomembna je trajnostna naravnanost predvsem mlajšim kupcem, zato so že lani napovedali tudi prehod na uporabo recikliranega zlata in srebra. Z letom 2015 tako teh dveh kovin ne bodo več kupovali, če prihajata iz rudnikov, pravijo.
Trajnost kot pomemben dejavnik pri odločanju mladih za nakup prestižnih izdelkov
Kako tržno pomembna postaja trajnostna naravnavost prodaje dragih kamnov, kovin in končnih izdelkov (nakita), kaže tudi nedavno poročilo družbe Bain & Company, v katerem ta ugotavlja, da se mladi predvsem na Kitajskem in v Indiji, kjer koncentracija novodobnih bogatašev najhitreje raste, pa tudi v ZDA, dajejo velik poudarek trajnosti in da ta "odločilno vpliva na njihovo izbiro pri nakupu nakita".
Ne preseneča torej, da je lani ameriški draguljar Tiffany napovedal, da bodo njihovi dragi kamni kmalu popolnoma sledljivi – kupec bo tako lahko izbiral ne zgolj na podlagi videza kamna, ampak tudi na podlagi tega, od kod prihaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje