Odločila se je namreč za spletnega trgovca JD.com, ki je ustvaril prodajno platformo U. S. Mall - ta kitajskim kupcem obljublja "pristne ameriške izdelke", sodelovanje pa je že podpisal tudi z znanimi blagovnimi znamkami Nautica Kids, Jeep in Converse.
Predstavitev pevkine kolekcije bo sovpadla z njeno svetovno turnejo 1989, v okviru katere bo novembra obiskala Šanghaj.
25-letnica je sicer priznala, da se njen slog oblačenja ne spreminja po več let. Pravi, da slogu, ko si ga enkrat izbere in ji ustreza, ostane zvesta najmanj dve leti. "Če se spominjate, me med letoma 2012 in 2014 nikoli niste videli v obleki, ki ne bi bila videti, kot da je prišla naravnost iz 50. let prejšnjega stoletja," je navedla primer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje