29-letni Španec ni mogel zavrniti povabila svojega prijatelja Hilfigerja, ki ga je nadvse želel videti v vlogi ambasadorja znamke Tommy Hilfiger. Sodelovanje sta sklenila že pred časom, zdaj pa so kampanjo, ki so jo snemali v Nadalovi domovini, predstavili tudi v Ameriki. Predstavitve v New Yorku se je udeležil tudi Nadal, ki bo v mestu ostal, saj pričakuje začetek OP-ja ZDA.
Nadal, ki je z znamko podpisal dvoletno pogodbo, bo predstavljal oblačila in spodnje perilo omenjene znamke, obenem pa je tudi zaščitni obraz nove dišave TH Bold.
In zakaj je Tommy, ki je kariero začel s prodajo kavbojk na zadnjem sedežu svojega avtomobila, danes pa je eden najbolj priznanih oblikovalcev v Ameriki, želel prav Nadala za zaščitni obraz? "Rafael ima občutek za slog, obenem pa ponazarja našo znamko - je samozavesten, zabaven in kul," je povedal oblikovalec in dodal: "Rafael Nadal je moj dolgoletni prijatelj in podpornik naše znamke, poleg tega pa me pri delu ves čas navdihuje s svojo športno predanostjo in strastjo."
Rafael se ni prvič preizkusil v manekenski vlogi - je nekdanji Armanijev obraz, za italijansko modno znamko se je prav tako slekel in pokazal svojo izklesano postavo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje