Vstopnice – sploh tiste za prvo vrsto – določenih modnih revij v okviru evropskih tednov mode so bile leta najbolj zaželeno blago med poznavalci, urednicami in uredniki modnih revij, zvezdniki in drugimi premožnimi kupci. A pandemija je vsaj na tem področju prinesla nekaj pozitivnega, saj je premožne ljubitelje mode izenačila s tistimi, ki številne znamke in kose občudujejo zgolj v izložbah in na fotografijah: prav vsi so si namreč nedavne modne revije v Parizu ali Milanu lahko ogledovali zgolj prek spleta.
V Milanu so organizatorji še decembra upali, da bodo revije lahko vsaj delno izpeljali v živo, tako kot so svoje poletne izdaje, a so vnovično širjenje virusa in posledične zaostritve ukrepov to preprečili.
Modnim znamkam, kot so Prada, Fendi in drugi, tako ni preostalo drugega, kot da so modne revije izvedli pred praznimi dvoranami, dogajanje pa v živo predvajali prek spleta. Za nekaj "modnega" vzdušja v pregovorni italijanski modni prestolnici pa so poskrbeli organizatorji modnega tedna, ki so v središču mesta postavili ogromen zaslon, na katerem so si lahko mimoidoči ogledovali zamisli najbolj znanih italijanskih znamk in oblikovalcev.
A vsi se niso pripravljeni pokoriti zahtevam po ukrepih: modni dvojec Dolce & Gabbana je tako sodelovanje na letošnjem tednu mode preprosto odpovedal s pojasnilom, da tako svojih zamisli ne more ustrezno predstaviti.
Po drugi strani pa so letos zamisli italijanskih modnih oblikovalcev dosegle rekordno število ljudi – kot poroča AP, si je nekatere revije že ogledalo več sto tisoč ljudi, česar pa zgolj z "živimi" revijami nikoli ne bi mogli doseči.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje