Za večino letošnjih oblek je sicer poskrbela kreatorka Urška Drofenik. Z videzom pa so povezana tudi vprašanja o stroških. Večina prisotnih na tovrstna vprašanja ni želela dajati konkretnih odgovorov.
Večina estradnikov namreč prejme obleke za enkratno priložnost brezplačno, v zameno pa morajo poskrbeti za reklamiranje kreatorja.
Z imenom in priimkom ga tako imenujejo v čim večjem številu medijev. Glavni zaslužek ustvarjalke Urške Drofenik je tako še vedno oblikovanje maturantskih oblek.
Kompenzacija v obliki reklame je praksa zahodnega sveta, ki ima razvit zvezdniški sistem. Za podelitev oskarjev na primer kreatorji zvezdnikom ponujajo svoje kreacije. Način promocije se je očitno prikradel tudi v podalpsko deželo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje