Mesta mičnih manekenk bo zdaj prevzelo sedem ambasadork pod imenom "VS Collective," znanih po svojem aktivističnem delu na področju enakosti spolov in pozitivnih telesnih nazorov, ki predstavljajo širši razpon telesnih tipov in spolnih identitet.
"Kolektiv", ki med drugim vključuje istopspolno usmerjeno nogometno zvezdnico Megan Rapinoe, igralko indijskega rodu Priyanko Chopro Jonas in model za obilnejše postave Palomo Elsesser, bo delal na novih linijah VS in multimedijskih vsebinah kot tudi promoviral opolnomočenje žensk.
"To je dramatičen obrat za našo znamko in obrat, ki ga najgloblje sprejemamo," je v izjavi za javnost sporočil izvršni direktor Victoria's Secret Martin Waters. Ob tem je za New York Times povedal, da se mu zdi, da angelčki preprosto niso več "kulturno relevantni".
Do obrata prihaja po letih kritik, da Victoria's Secret promovira zastarele koncepte ženstvenosti in da so njene kolekcije ustvarjene zgolj za točno določene postave. Tudi tržni podatki kažejo, da priljubljenost znamke na ameriškem trgu v zadnjih petih letih močno upada.
"Še posebej v zadnjih petih letih se krepi javna kritika ozkih lepotni idealov Victoria's Secret's, prodaja pa je začela upadati," je za CNN povedala Chantal Fernandez iz The Business of Fashion. "Preoblikovanje koncepta znamke je prvi res veliki kazalnik, kako skuša VS spremeniti in pomakniti naprej svoj trženjski pristop."
Od Adriane in Gisele do Karlie in Doutzen
Leta 1977 ustanovljena ameriška znamka spodnjega perila je na prelomu stoletja soustvarjala podobo, kaj naj bi veljalo za seksapilno in zapeljivo, ko gre za intimno perilo. Pri tem so veliko vlogo igrale supermanekenke, kot so Adriana Lima, Tyra Banks in Gisele Bundchen, ki so paradirale po modnih stezah in v oglasnih kampanjah s seksi nedrčki, bikinkami in negližeji.
Pozneje so si krila t. i. Viktorijinih angelčkov nadele manekenke mlajše generacije, kot sta Karlie Kloss in Doutzen Kroes, ni se pa znamka želela ukloniti pozivom, da bi v svojo skupino vključila bolj raznolike ženske.
Leta 2018 je bil tako Ed Razek, vodja trženja pri VS-u, deležen ostrih kritik zaradi intervjuja v reviji Vogue, v katerem je izjavil, da ne vidi, da bi v njihovi vsakoletni reviji lahko sodelovali tudi transspolni manekeni.
Tisto leto je bila tudi zadnja izdaja revije, ki je pritegnila le 3,3 milijona gledalcev v primerjavi z 9,7 milijona, kot si je revijo ogledalo v "zlatem" letu 2013.
Naslednje leto je Victoria's Secret najela prvo transspolno manekenko, Brazilko Valentino Sampaio, ki se je prav tako zdaj pridružila VS Collective.
A mnogi menijo, da vse te poteze v luči gibanja #MeToo in spremenjenih družbenih nazorov niso zadostne, da bi rešile ugled svojčas ene pomembnejših ameriških znamk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje