Zaradi spornega oglasa, ki naj bi omalovaževal kitajsko kulturo in spodbujal negativne stereotipe o Kitajski, je moral italijanski modni dvojec prejšnji teden preklicati udeležbo na tednu mode v Šanghaju. Za še večje ogorčenje Kitajcev je poskrbel skrivni posnetek, objavljen na Instagramu, na katerem Stefano Gabbana govori o "kitajski ignorantski umazani smrdeči mafiji". Modna hiša trdi, da so v Gabbanov profil vdrli hekerji, piše Guardian.
Ogorčeni kitajski potrošniki vse glasneje pozivajo k bojkotu izdelkov te priznane modne znamke, za katero je kitajsko tržišče eno najpomembnejših. Kitajci namreč kupijo več kot tretjino vseh luksuznih izdelkov po svetu, namesto nakupov v svetovnih modnih prestolnicah pa vse izdelke raje kupujejo doma. Več kitajskih spletnih trgovin je tako izdelke z logotipom D & G umaknilo iz prodaje, tudi največji kitajski spletni trgovec Alibaba, ki ob vpisu imena "Dolce & Gabbana" v iskalnik ne najde nobenega zadetka.
Zgodovina neprimernih potez
Italijani skušajo škodo, ki so jo naredili z neprimernim oglasom, popraviti. Tako so v opravičilu zapisali: "Spoštujemo Kitajsko in vse Kitajce." A pot do povrnitve ugleda bo dolga, saj so se proti modni hiši obrnili tudi kitajski zvezdniki. Filmska igralka Džang Ziji je tako dejala, da nikoli več ne bo kupila nobenega njihovega izdelka, pevec Vang Džunkaj pa je sporočil, da je prekinil pogodbo kot ambasador te modne hiše.
To sicer ni prvi incident, v katerega se je zapletla hiša Dolce & Gabbana. Lani so tako v reklamni kampanji objavili serijo fotografij, na katerih so bili reveži iz zanemarjenih predelov Pekinga fotografirani z manekeni, oblečeni v obleke znamke Dolce & Gabbana. Leta 2016 pa so razburili, ker so novo kolekcijo obutve poimenovali "suženjski sandali".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje