Kampanjo "It's Our Best Shot for Travel" (besedna igra, v kateri se "možnost potovati" prepleta s "cepljenjem") so začeli danes in zanjo zakupili prostor v tiskanih medijih, na televiziji, spletu in družbenih omrežjih.
"Nujno moramo pridobiti nazaj naš stari način življenja, da lahko znova obiščemo prijatelje in svojce, se vrnemo na delovno mesto, pošljemo otroke nazaj v šole, ponovno potujemo, tako po Avstraliji kot v tujino, in spet pozdravimo tuje obiskovalce, da bi lahko uživali v vsem, kar lahko Avstralija ponudi," je v izjavi za javnost sporočila Phillipa Harrison, direktorica avstralske turistične zveze Tourism Australia.
Turistična industrija, ki zaposluje 8 odstotkov Avstralcev, je bila med pandemijo močno prizadeta. Vlada sicer spodbuja potovanja po državi, a to močno otežujejo nenehna vnovična zaostrovanja ukrepov in zapiranje mej med zveznimi državami.
Kratkotrajni "potovalni mehurček" z Novo Zelandijo je kmalu neslavno propadel, potem ko so v Avstraliji zaznali nov porast okužb.
Nizka precepljenost, mešana sporočila
Čeprav je bila Avstralija uspešna pri zajezitvah virusa, pa cepljenje poteka izjemno počasi. Polno cepljenih je le dobrih 20 odstotkov prebivalstva. Na vlado tudi letijo očitki pošiljanja mešanih sporočil. Julija je premier Scott Morrison spodbudil mlajše prebivalce, naj se obrnejo na svoje zdravnike glede cepiva AstraZenece.
A njegov nasvet je bil ravno nasproten od avstralske posvetovalne skupine za cepljenje (ATAGI), ki je priporočila, naj se zaradi nevarnosti krvnih strdkov mlajši cepijo s Pfizerjevim cepivom.
Nato je prejšnji mesec vlada lansirala procepilski oglas, ki pa je bil vsesplošno kritiziran zaradi "ustrahovalnih" podob. Tako v enem od zelo nazornih prizorov leži v bolnišnični postelji leži dekle, priklopljeno na ventilator, loveč sapo.
Čeprav je vodja avstralskega NIJZ-ja Paul Kelly dejal, da je zlovešč ton oglasa nameren, da bi tako ozavestili ljudi o resnosti covida-19, pa so mnogi mladi Avstralci izrazili zamero, da dejansko niso mogli do cepiva, ki ga oblasti tako zelo propagirajo, a ga preprosto ni na zalogi, poroča CNN.
Na cepljenje vabijo tudi kuharji
A razmere se počasi spreminjajo. Po vnovičnem zaprtju Sydneyja prejšnji teden zaradi manjšega izbruha so v zvezni državi Novi Južni Wales za mlade v starosti od 20 do 39 let rezervirali novo pošiljko Pfizerjevega cepiva. Pred tem so imeli prednost zaposleni v zdravstvu in starejši.
Za letos turistična zveza pripravlja še eno oglasno kampanjo, in sicer z zvezdniškimi kuharskimi mojstri, ki bodo pozivali k cepljenju.
V Avstraliji so od začetka pandemije našteli 39.097 primerov okužb, umrlo je 958 ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje